کشف خودروی احتکار شده در چیتگر 

از دست ندهید

پلیس از کشف خودروی احتکار شده ، این‌بار در چیتگر خبر داده است.

بیت ران – ماموران پلیس در ادامه برخورد با احتکار خودرو این‌بار ۴۰۲ دستگاه خودروی احتکار شده را در دو پارکینگ در محدوده چیتگر کشف و توقیف کردند.

کیانوش نظری، رییس کلانتری چیتگر دراین باره گفت: به دنبال ابلاغ تدابیر در خصوص برخورد با احتکارکنندگان خودروهای بدون پلاک در پارکینگ ها، عوامل کلانتری در رصدهای انجام شده دو پارکینگ در جاده مخصوص، بزرگراه لشگری غرب به شرق روبروی خیابان نخ زرین و  شرق به غرب اتوبان لشگری خیابان سپاه اسلام شناسایی کردند که در آنها اقدام به نگهداری صدها دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک شده بود.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز هماهنگی های لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران در دوعملیات جداگانه تعداد ۲۵۱ خودرو را از پارکینگ اول و تعداد ۱۵۱ خودرو را نیز از پارکینگ دوم کشف و توقیف کردند.

به کزارش ایسنا، رییس کلانتری چیتگر با بیان اینکه ۴۰۲ خودروی احتکار شده عمدتا ایرانی و فاقد پلاک بودند، گفت: این خودروها متعلق به دو نفر بود که در این زمینه پرونده ای تشکیل و به پلیس امنیت اقتصادی واگذار شد. همچنین دو پارکینگ نیز پلمب شد.

تلاش برای کنترل بازار خودرو

پس از تصمیمات دولتی برای کنترل بازار و کوتاه کردن دست دلالان خودرو، هیچ خودرویی بدون پلاک و صفر کیلومتر نباید در پارکینگ باشد.

و حالا اخباری از کشف خودروی صفر کیلومتر در پارکینگ های تهران خبر می دهند.

چندی پیش تیمور پورحیدری سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از کشف ۳۸۷ خودروی صفر کیلومتر در سه پارکینگ خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اینکه پرونده‌ها تعیین تکلیف شود در صورتی که خودروهای مکشوفه ثبت نامی بوده باشند باید تعیین تکلیف و به صاحبان که ثبت نام کردند، تحویل داده شود، در غیر این صورت در تعزیرات درباره جریمه و فرآیندهای قضایی تعیین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سلطان خودرو کیست؟ چگونه توانست حکم اعدام بگیرد؟

بازار خودرو ؛ پیش بینی آینده و تحلیلی بر مسائل روز




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط