جزئیات الزام نصب پلاک خودرو صفر کیلومتر + رفع مشکلات شماره گذاری

از دست ندهید

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان الزام نصب پلاک خودرو صفر کیلومتر ، از مهلت به پلیس راهور برای رفع مشکلات شماره گذاری خبر داد.

بیت ران – عباس تابش در خصوص اظهارات اخیر پلیس تهران مبنی بر اینکه تمام خودروهای دپو شده ای که در این چند روز توسط پلیس تهران امنیت اقتصادی خودروهای کشف شده اند فاقد شماره گذاری و پلاک بوده اند، اظهار داشت: پیش از ابلاغ دستورات جدید الزامی به نصب پلاک در زمان تحویل خودرو توسط شرکت های خودروسازی نبود و همین موضوع عاملی شد تا کسانی که قصد نگهداری و حتی دپوی خودروها را داشتند از نصب پلاک بر روی خودروها ممانعت کرده و با نگهداری آنها خواستار فروش خودروها در ماه‌های آینده بودند.

نصب پلاک خودرو صفر کیلومتر

مهلت به پلیس راهور برای رفع مشکلات شماره گذاری

وی با تاکید بر الزام نصب پلاک خودرو صفر کیلومتر ، اعلام کرد بر اساس تصمیمات جدید از سوم خردادماه هیچ خودرویی بدون نصب پلاک نباید از شرکت های خودروسازی خارج شود.

وی افزود: در بخش شماره‌گذاری نیز مقرر شده تا پلیس راهنمایی اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساخت ها را فراهم نماید به نحوی که در استان‌های مختلف زیرساخت های لازم در محل شماره‌گذاری خودروها فراهم خواهد آمد. البته برای رفع تمام مشکلات در شماره‌گذاری خودروها ما تا دوازدهم خرداد ماه به پلیس راهور مهلت داده‌ایم.

رئیس سازمان حمایت با تاکید بر اینکه قرار شده خودروهای احتکار شده نخست از طریق مالکین با قیمت درب کارخانه به فروش برسند، گفت:  اگر مالک از این اقدام خودداری کرد، براساس قانون خودروها با قیمت کارخانه به فروش خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه ممکن است در برخی از استان‌ها بحث شماره‌گذاری تعداد محدودی از خودروها به لحاظ محیط زیست با مشکلاتی همراه باشد، تصریح کرد: تعداد این خودروها بسیار کم است اما درصدد هستیم با اجرای زیرساخت های مناسب مشکل این دست از خودروها را نیز برطرف نماییم.

به گزارش تسنیم، وی اضافه کرد: خریداران خودرو در زمان خرید خودروهای صفر باید بدانند اگر ۳ ماه از تحویل خودرو گذشته و مورد استفاده قرار نگرفته باشد شامل خدمات پس از فروش نیست.

بیشتر بخوانید:

کشف خودروی احتکار شده در چیتگر 

تغییرات در فروش فوق‌العاده خودروسازان + جزئیات

پیش فروش یک ساله خودرو ؛ جزئیات زمان پیش فروش ۷۵ هزار خودرو




6 دیدگاه

  1. این چه تولید داخلی هست که اقا فرمودندجهش تولید!!!!!!! بزرگترین شرکت صنعتی ایران (سایپا افتخار صنعت ایران!!) درزمانی که همه دنیا خودرو با استاندارهای بالا تولید میکنند. خودروی تولید کره که درکشورخودشم تایید نمیشه وپلاک گذاری نشده است. واقعا متاسفم برا ی۴۰ سال افتخار ملی تو لید داخلی.

    اینجانب محمد رضایی کارمند بازنشسته جهاد با ۶۱ سال سن برای اولین باربرای خودرورنو ساندرو درشرکت سایپا مشهد سال ۹۶ ثبت نام کرده ام که در مرداد ماه ۹۷ تحویل دهند بعد از ۲.۵ سال انتظار در تیرماه امسال تکمیل وجه کرده ام ولی حالا به خواطرنداشتن استاندارد یورو ۵پلاک نشده وخودرو تحویل نمیدهند .خواهشمند است موضوع راپیگیری کنید خدارو خوش نمیاد کسی که احتیاج مبرم به خودرو دارد بیشتر انتظار بکشد.تقصیر ثبت نام کننده ها چی بوده که باید اینقدر ظلم بشه به انها.خدا روخوش نمیاد درنظامی که همش دم از مردم میزندومخصوصا مستضعفان وحمایت ازتو لید داخلی . اینجوری درحقشان ظلم شود .دست استمداد بسوی شما دراز میکنم خواهشا به داد مردم برسین. ما که حمایت از تولید داخلی راهم فهمیدیم. یه اشتباه بزرگ کردیم. من الله توفیق. اجرکم عند الله.

  2. ب ولای علی سزاوار نیست منِ بیچاره انقدر برم راهنمایی رانندگی و ناجا و راهور و نمایندگی و تعویض پلاک. فقط ب دست و پاشون نیفتادم ک بابا ماشینمو تحویل بدین. ماشینی ک قرار بود شهریور تحویل بشه رو هنوز تحویل ندادین! خب چرا شما ک نمیتونید و از پسش برنمیاین انقد پیش فروش و فروش فوق العاده میذارید.

  3. پلاک فک شده آزاد تو اداره شماره گذاری دارم نو هم هست ولی میگن باید پلاک جدید بگیری!مگه پلاک شبیه کارت ملی نبود من یه ماشین دارم همین یه پلاک رو هم میخوام دوستی میگفت من دهتا پلاک دارم بازم بهم پلاک جدید میدن خب چه کار یه یه بار همه این مراحل برا پلاک اول طی شده همونو با کنترل مدارک بزنین رو ماشین ملت انقدر انتظار نکشن اگه دومین ماشین رو خریدن پلاک جدید بدین که مشکل کمبود پلاک و شماره پیدا نکنین

  4. وقت بخیر حدود ۴ هفته است که در یکی از طرحهای محصولات شرکت ایران خودرو شرکت نموده ام و خودرویی با قید قرعه بنام بنده در آمده و اقدام به خرید نموده ام. با گذشت ۴ هفته کارت خودرو + برگ سبز خودرو درب خانه بدستم رسیده که از این اقدام تشکر و قدردانی می نمایم . ولی در بعد از ظهر مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۰ که برگ سبز از طریق پست بدستم رسید در تاریخ ذکر شده ساعت ۲۳:۳۹ شب از طریق پیامک به من اعلام نموده اند که خودرو با شماره ؟ در محل تخلف دماوند- بابایی – دوربین (۱) به مبلغ دویست هزارتومان ثبت گردیده و لذا از تردد غیر مجاز خودداری نمائید. میخواهم بدانم خودرویی که هنوز تحویل اینجانب نشده و در مرکز ایران خودرو شماره گذاری میگردد و میبایست در پارکینگ ایران خودرو باشد. چگونه از محل پارکینگ خارج شده آنهم در نیمه های شب پس این که می گویند ماشین های صفر را پس از تحویل به مراکز فنی برده و از لحاظ فنی و رنگ شدگی مجدد اطمینان حاصل نموده حقیقت دارد. مگر مردم چه گناهی مرتکب شده اند که باید وجه چند برابر خودرو را بدهند تازه این بلاها هم سرشان بیاورند. خدا را خوش نمی آید. به کی و به کجا پناه ببریم. مشکل کجاست؟

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط