پیمان کارگر مدیر اینفینیتی شد؛مدیر ایرانی نیسان کیست؟

از دست ندهید

پیمان کارگر از مدیران ایرانی تبار گروه رنو نیسان به عنوان مدیر کمپانی اینفینیتی انتخاب شد.

بیت ران – علی محمدی: کمپانی نیسان اعلام کرد که پیمان‌کارگر از تاریخ اول ژوئن سال ۲۰۲۰ به عنوان معاون ارشد مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اینفینیتی انتخاب شده است.

به گفته کریستین وندن هند معاون مدیر و مدیر بخش کیفیت نیسان موتور، کارگر به عنوان مدیر هیئت مدیره اینفینیتی تحولی را در تولید محصولات این خودروساز ایجاد خواهد کرد.

به گفته وی، پیمان فردی اثبات شده و یک مدیر جهانی است و ملحق شدن او به اینفینیتی برای این برند خبر خیلی خوبی است و من به تغییراتی که در آینده تحت رهبری پیمان کارگر در اینفینیتی ایجاد خواهند شد بسیار خوش بین هستم.

سوابق پیمان کارگر

پیمان کارگر بیش از ۲۳ سال سابقه در صنعت خودرو دارد.

او در ابتدا در گروه رنو نیسان آلیانس فعالیت داشت و در سمت‌های مختلفی کار کرده است.

کارگر در سمت‌های مهندسی، تولیدی، مدیریت پروژه، کیفیت، فروش، بازاریابی و تجاری فعالیت کرده است و همین مساله باعث شده او احاطه خوبی روی این صنعت داشته باشد.

در سال‌های اخیر پیمان‌کارگر به عنوان مدیر هیئت مدیره و معاون مدیر عامل نیسان در آفریقا، خاورمیانه و هند فعالیت می‌کرد و در بیش از ۸۰ کشور و بازار مختلف سابقه کار دارد.

پیمان‌کارگر جایگزین مایک کالران می‌شود که او نیز برای بیش از دو سال مدیر فروش و بازاریابی اینفینیتی در آمریکا بود و روی احیای جایگاه اینفینیتی تلاش زیادی کرد و حالا به مقر اصلی این شرکت در یوکوهاما ژاپن آمده است.

پیمان کارگر ۵۳ ساله از مدرسه تجارت لندن مدرک MBA دارد و یک مدرک مهندسی نیز از Institude National des Sciences Appliquees در لیون فرانسه دارد.

پیمان کارگر
پیمان کارگر در مراسم امضای قرار داد سرمایه گذاری مستقیم رنو در ایران

پیمان کارگر در ایران

به گفته امین آزاد سردبیر بیت ران: «پیمان کارگر سال‌ها مدیر عامل رنو پارس و مدیر رنو در ایران بود و سبب افزایش تولید و کیفیت محصولات رنو در ایران شد او همچنین از اصلی‌ترین مدافعان ایرانی در رنو برای سرمایه گذاری مستقیم این شرکت در ایران بود.

تلاش او و نزدیکی اش به کارلوس گون مدیر گروه رنو نیسان در آن زمان، سبب سرمایه گذاری مستقیم رنو در ایران شد.

اما این سرمایه گذاری با خروج رنو از ایران به دلیل خروج آمریکا از برجام به سرانجام نرسید.

وی در زمان خروج آمریکا از برجام، در رنو حضور نداشت و به نیسان رفته بود.

بسیاری از مدیرانی رنو پارس اعتقاد دارند وی اگر در زمان خروج آمریکا از برجام همچنان در رنو پارس حضور داشت مانع خروج رنو از ایران می شد.

وی از افرادی بود که در تحریم های سنگین سال ۱۳۹۰ توسط آمریکا علیه صنعت خودرو ایران، مانع خروج رنو از ایران شده بود و در آن سال‌ها تنها خودرو ساز غربی که در ایران حضور داشت رنو بود.»

بیشتر بخوانید:

پیمان کارگر کیست؟ درباره موفق ترین ایرانی در صنعت خودرو بیشتر بدانید

هرمیداس اتابکی طراح بزرگ صنعتی و خاطره بازدید از ایران خودرو

آیرتون سنا، برترین راننده تاریخ فرمول یک

منبع: infinitinews




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط