زمان بازگشایی مرزهای هوایی ترکیه اعلام شد + جزئیات

از دست ندهید

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی زمان بازگشایی مرزهای هوایی ترکیه را اعلام کرد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد با توجه به اقدامات در دست بررسی از نیمه خردادماه برخی دیگر از کشورها به بازگشایی مرزهایشان اقدام می کنند.

بیت ران – طی ماه‌های گذشته و در پی شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف سفرهای هوایی، زمینی و دریایی بسیاری لغو شد و کشورهای مختلف مرزهای خود را به روی یکدیگر بستند تا بتوانند این ویروس را کنترل کنند اما به تدریج و در روزها و هفته‌های گذشته مذاکرات بسیاری بین کشورها برای از سر گیری سفرهای هوایی، زمینی و دریایی آغاز شد و دولت‌ها به تدریج محدودیت‌های خود را در این زمینه کاهش می‌دهند.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره تقویم بازگشت به شرایط عادی در ترکیه اظهار کرد: از ۲۷ ماه می (۷ خردادماه) افراد زیر ۲۰ سال و بالای ۶۵ سال هم می‌توانند به این کشور مسافرت کنند و مراکز و محل‌های تفریحی، استراحتگاه‌ها، پارکت‌ها، استخرها و مراکز ورزشی از یکم ژوئن (۱۲ خردادماه) باز می‌شود.

بازگشایی مرزهای هوایی ترکیه

از نیمه خردادماه برخی دیگر از کشورها به بازگشایی مرزهایشان اقدام می کنند

وی افزود: البته براساس اطلاعات به دست آمده تمامی ممنوعیت‌های خروج از منزل و قرنطینه از یکم ژوئن (۱۲ خردادماه) برداشته می‌شود و مکان‌ها و محل‌های عمومی برای مردم از ۲۶ خردادماه باز خواهند شد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه سالن ‌های سینما، تئاتر و عروسی از یکم جولای (۱۱ تیرماه) در این کشور باز خواهند شد، اعلام کرد: مرزهای ترکیه با کشورهایی که کروناویروس را کنترل کرده ‌اند از ۱۵ ژوئن (۲۶ خردادماه) باز می ‌شوند و همین قوانین و مقررات نیز برای ایران وجود دارد.

به گزارش ایسنا،سامانی گفت: کشورهای دیگر در حال مذاکره و تضمین مقررات و پروتکل ‌های بهداشتی اختصاصی برای خود هستند که به نظر می ‌رسد به تدریج و از نیمه خردادماه برخی دیگر از کشورها نیز مانند ترکیه نسبت به کاهش محدودیت سفر و بازگشایی مرزهایشان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت از سرگیری پرواز‌های خارجی

ایمن‌ترین هواپیما برای مسافرت کدام است؟

پروازهای اروپایی به ایران از سر گرفته می شود؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط