بسته های تشویق کامیون داران به حمل کالاهای اساسی اعلام شد

از دست ندهید

بسته های تشویق کامیون داران برای حمل کالاهای اساسی اعلام شد.

بیت ران – مهران قربانی معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: اقدامات تشویقی بسیاری برای کامیون‌های حامل کالاهای اساسی از مبدا و به مقصد بنادر امام خمینی (ره)، شهید رجایی،  انزلی، بوشهر و امیرآباد در نظر گرفته شده است که می‌توان به تخصیص ۳۰ درصد سوخت اضافی برای آنها اشاره کرد که با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم با وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تخصیص سهمیه تشویقی لاستیک و روغن موتور به قیمت دولتی برای این کامیون داران انجام شده است. همچنین اقلام بهداشتی در بنادر به این رانندگان داده می‌شود.

قربانی با اشاره به برداشتن محدودیت تردد حمل کالاهای اساسی حتی در ایام تعطیل با هماهنگی پلیس راهور گفت: از دیگر اقدامات انجام شده هماهنگی با پلیس راهور برای امکان بارگیری کامیون‌داران تا سقف بالاتر از دو تن برای کامیون‌های حامل کالای اساسی از مبادی بنادر و در جهت تسریع در تخلیه و بارگیری است.

بسته های تشویق کامیون داران

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از کامیون داران حامل کالاهای اساسی هماهنگی‌های دیگر با شرکت بازرگانی دولتی ایران انجام دادیم تا ضمن افزایش کرایه حمل گندم، کرایه حمل کالاهای اساسی از سوی این شرکت در مقصد به کامیون‌داران پرداخت شود. همچنین سقف حواله بارنامه‌های تخصیص یافته تا دو برابر سهمیه محاسبه شده افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، وی گفت: تهیه و ارائه بسته‌های بهداشتی به رانندگان حمل کننده کالای اساسی توسط ادارات کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، بوشهر، گیلان و مازندران از دیگر اقدامات تشویقی برای حمل کالاهای اساسی توسط کامیون‌داران است.

بیشتر بخوانید:

واردات کامیون‌ های دست دوم اروپایی با ۳ سال کارکرد حاشیه ساز شد

لاستیک خودرو و هر چیزی که درباره آن باید بدانید + راهنمای خرید تایر

اصغر قندچی ؛ مردی که می توانست صنعت خودروی ایران را متحول کند

مستند آن مرد با ماک آمد ؛ نسخه کامل منتشر شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط