کرونا بوئینگ آمریکا را هم زمین گیر کرد

از دست ندهید

کرونا بوئینگ را هم زمین گیر کرد و این کارخانه برای جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل شد.

بیت ران – شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا اواخر روز دوشنبه تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک کرونا و به منظور حفظ سلامت و بهداشت جامعه و پرسنل خود، از تعطیلی و توقف موقت خط تولید کارخانه هواپیماسازی خود در ایالت واشنگتن ایالات متحده خبر داد.

شیوع گسترده ویروس کرونا و سرعت بالای همه گیری آن هم اکنون تمامی کشورهای جهان را به شدت درگیر کرده است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، اقتصاد آنها را فلج کرده و بحران های مالی و رکود اقتصادی شدیدی را در آنها ایجاد کرده است.

صنعت هوانوردی و شرکت های هواپیمایی در این میان از جمله بزرگترین قربانیان شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار به شمار می روند.

این شرکت ها در این مدت شاهد لغو و تعلیق پروازهای مسافری و تعطیلی فرودگاهها بوده اند و تاکنون متحمل ضرر و زیان های مالی گسترده و هنگفتی شده اند.

کرونا بوئینگ

حالا به نظر می رسد که فعالیت و خطوط تولید کارخانه های شرکت های هواپیماسازی نیز تحت تاثیر بحران ویروس کرونا قرار گرفته است.

بنابراین به طور موقت خطوط تولید کارخانه های شرکت های هواپیماسازی تعطیل و متوقف اعلام شده اند تا بدین ترتیب در قطع زنجیره انتقال و انتشار بیماری کووید-۱۹ نقش خود را ایفا کرده باشند.

به گزارش ایسنا، پیشتر نیز گزارش های منتشر شده در رویترز حاکی از آن بود که بویینگ به عنوان یکی از بزرگترین غول های هواپیماسازی در جهان و رقیب اصلی ایرباس اروپا، تصمیم گرفته است که خطوط تولید کارخانه های خود را در ایالات متحده متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

بوئینگ و پورشه خودرو برقی پرنده می سازند + جزئیات خودروی مفهومی

تاثیر کرونا بر صنعت خودرو؛ پایان تولید در ایران خودرو

فراری متوقف شد؛ کرونا همچنان قربانی می گیرد

لامبورگینی تعطیل شد + زمان بازگشایی مجدد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط