تخلفات رانندگی که در پلیس راهور رسیدگی نمی‌شوند کدامند؟

از دست ندهید

چهار تخلفات رانندگی که در پلیس راهور رسیدگی نمی‌شوند کدامند؟

بیت ران – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: تمام شکایت و اعتراض ها درباره جرایم صادر شده حاصل از تخلفات رانندگی در پلیس راهور بررسی می شود و تنها چهار تخلف وجود دارد که به آنها رسیدگی نمی‌شود.

سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی گفت: شهروندان معترض به جریمه‌های رانندگی، می‌توانند برای ثبت اعتراض به دفاتر پلیس +۱۰ یا دفاتر رسیدگی مستقر در پلیس راهنمایی و رانندگی شهرها  مراجعه کنند همکاران پلیس مستقر در این دفاتر در اسرع وقت به شکایات رسیدگی می کنند.

تخلفات رانندگی

اعتراض به ۴ تخلفات رانندگی که در پلیس راهور رسیدگی نمی‌شود

سردار سیدکمال هادیان‌فر در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه پلیس راهور به کدام اعتراضات رانندگی رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: به تمام اعتراضات رسیدگی می شود  به جز ۴ تخلف  ازجمله : عدم توجه به فرمان پلیس، عبور از چراغ قرمز، نبستن کمربند ایمنی و نداشتن کلاه ایمنی و تخلفات رانندگی افراد مقصر در تصادفات .

پرداخت تخلفات رانندگی به صورت اقساطی

سردار هادیان فر گفت: نپرداختن مبالغ جرایم، دو برابر شدن آنها را در پی خواهد داشت .

وی در ادامه تصریح کرد : امکان پرداخت تخلفات رانندگی به صورت اقساطی وجود دارد رانندگان می‌توانند با مراجعه به سایت راهور ۱۲۰ و انتخاب موردی جرایم درخواست خود را اعلام کنند. اما باید به این نکته توجه داشت که پرداخت از طریق سایت آفلاین است و در مقایسه با پرداخت بانکی مقداری با تأخیر در سوابق اعمال می‌گردد.

پرداخت اقساطی جرایم فقط تا پایان اسفند ماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در خصوص مهلت پرداخت اقساطی جرایم تصریح کرد:  رانندگانی که خودروی آنها جرایم بالای یک میلیون تومان دارد وبه پارکینگ منتقل شده است پلیس راهور تمهیداتی برای این رانندگان در نظر گرفته که به صورت اقساطی جرایم خود را پرداخت کنند؛اما پرداخت اقساطی جرایم فقط تا پایان اسفند اجرا خواهد شد.

سردار هادیان فر بیان داشت : از هموطنان درخواست داریم از سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند چرا که این ۴ مورد از جمله مهمترین عوامل حادثه ساز تصادفات رانندگی هستند.

بیشتر بخوانید:

تقویت سیستم‌ پیامکی اعلام تخلفات رانندگی و کنترل پهپادی محورهای جاده‌ای

افزایش آمار تصادفات در کشور؛ کدام استان بیشترین تلفات رانندگی را دارد؟

الزام پلیس راهور ناجا به صدور گواهینامه موتورسیکلت زنان واجد صلاحیت

منبع:فارس




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط