بی ام و از ۳ مدل پلاگین هیبریدی رونمایی کرد

از دست ندهید

بی ام و اعلام کرد ۳ مدل پلاگین هیبریدی جدید را به مدل‌های سری ۳ اضافه خواهد کرد.

بیت ران- در آستانه‌ی نمایشگاه خودروی ژنو، بی ام و با معرفی مدل های ۳۳۰e تورینگ، ۳۳۰e سدان xDrive و ۳۳۰e تورینگ xDrive تنوع مدل های پلاگین هیبریدی را افزایش داد. همه‌ی این مدل‌ها از پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر استفاده می‌کنند که به سیستم توربوی مخصوص به نام TwinPower Turbo مجهز است.

این موتور می‌تواند ۱۸۱ اسب بخار قدرت تولید کند و به یک موتور برقی به قدرت ۱۱۱ اسب بخار کوپل شده است و در نهایت قدرت آن‌ها از طریق یک گیربکس ۸ دنده خودکار به چرخ‌ها انتقال می یابد. موتور برقی در بی ام و به صورت یکپارچه روی گیربکس ساخته شده است.

در مجموع قدرت کلی سیستم هیبریدی بی ام و به ۲۴۸ اسب بخار می رسد و به صورت لحظه‌ای و برای مدت ۱۰ ثانیه امکان افزایش ۴۰ اسب بخاری قدرت نیز وجود دارد. گشتاور کلی سیستم نیز ۴۲۰ نیوتن متر است.

بی ام و پلاگین هیبریدی

نسخه‌ی سدان این خودروها می‌تواند در عرض ۵.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد

مدل دیفرانسیل عقب ۳۳۰e می تواند در مدت ۶.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعتی معادل ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت دارد. این خودرو در حالت تمام برقی می تواند ۶۵ کیلومتر را طی کند. برای کسانی که به دنبال خودرویی کاربردی تر باشند بی ام و مدل های ۳۳۰e xDrive و ۳۳۰e xDrive تورینگ را دارد. مدل سدان این خودرو می‌تواند به شتاب ۵.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۲۴ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

بی ام و پلاگین هیبریدی

مدل تورینگ نیز دارای شتاب ۶.۲ ثانیه و حداکثر سرعت ۲۱۴ کیلومتر بر ساعت است. شعاع حرکتی الکتریکی مدل برقی ۵۸ کیلومتر و مدل تورینگ ۵۵ کیلومتر است. خریداران این مدل ها می توانند با پریز برق خانگی نیز باتری خودرو را در ۵.۷ ساعت شارژ کنند اما امکان شارژ سریع با استفاده از شارژرهای مخصوص وجود دارد.

تمامی مدل های پلاگین هیبریدی بی ام و مجهز به امکانات ایمنی مانند رادار عابر پیاده، سیستم کنترل فاصله در هنگام پارک، ریموت سرویس بی ام و، LiveCockpit ConnectedDrive بی ام و، اپل کارپلی و اندروید اتو هستند.

بیشتر بخوانید:

بی ام و سری ۴ کانسپت چه مشخصاتی دارد؟ + فیلم اختصاصی بیت ران

بی‌ ام‌ و ۵۳۰e جدید و مشخصات فنی این خودرو ؛ نسخه‌ی پلاگین هیبریدی

منبع:‌ carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط