خدمات ترخیص خودرو در دفاتر پلیس + ۱۰ تسهیل شد

از دست ندهید

خدمات ترخیص خودرو در دفاتر پلیس + ۱۰ استان مازندران به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا، تسهیل شد.

بیت ران – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران مهدی باقری درباره خدمات ترخیص خودرو اظهار کرد: در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ در استان فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در این خدمت که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسهیل در مراحل ترخیص خودرو صورت گرفت، مالکان خودروهای فاقد شکایت سیستمی و دستور قضائی می توانند با مراجعه به مراکز پلیس+ ۱۰ نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودرو ارائه اصل مدارک بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک، شناسنامه خودرو توسط مالک الزامی است.

خدمات ترخیص خودرو

اعلام ترخیص خودرو با ارسال پیامک

باقری گفت: پس از ثبت و تایید مدارک توسط کاربر پلیس + ۱۰ و بررسی صحت اطلاعات وارد شده توسط ستاد ترخیص پلیس راهور در صورت تایید ترخیص وسیله نقلیه مراتب به صورت پیامک به مالک اطلاع داده می‌شود.

وی همچنین ادامه داد: در صورت عدم تایید توسط ستاد ترخیص پلیس راهور، مالک وسیله نقلیه باید به ستاد ترخیص پلیس راهور شهرستان مراجعه کند.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران یادآور شد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت و فقط در مرکز استان به اجرا در آمده و شامل شهرستان‌های تابعه نمی‌باشد و پس از طی مراحل تکمیلی در شهرستان‌ها اجرا و اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به تاکید بخش پزشکی کشور مبنی بر پرهیز از سفر به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا شاید که این تصمیم و اجرای آن به خانه نشینی بخشی از مردم کمک کند.

بیشتر بخوانید:

زمان واریز سهمیه بنزین نوروزی مشخص شد

فراری متوقف شد؛ کرونا همچنان قربانی می گیرد

راه ضدعفونی کردن خودرو ها برای مقابله با کرونا چیست؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط