توصیه های بهداشتی سوختگیری در جایگاه ها در مقابله با کرونا

از دست ندهید

توصیه های بهداشتی سوختگیری در جایگاه ها در مقابله با کرونا را رعایت کنید.

بیت ران – ابراهیم بعاجی عضو هیات مدیره کانون جایگاهداران کشور گفت: با بیان این که بخشنامه اخیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاه‌ها قابل اجرا نیست.

وی افزود: از آن جا که نیروی انسانی حاضر در جایگاه‌ها کم است و هر چهار نازل توسط یک اپراتور مدیریت می‌شود، بنابراین امکان سوختگیری همزمان چهار نازل توسط یک کارگر عملا امکان پذیر نیست و این امر موجب اتلاف وقت مردم می‌شود.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور با بیان این که انجام فرآیند سوختگیری توسط اپراتورهای جایگاه‌ها نیازمند اضافه کردن نیروی انسانی جدید است، گفت: از آنجا که به دلیل شیوع بیماری کرونا فروش جایگاه‌ها تا ۵۰ درصد کاهش یافته و این مساله صاحبان جایگاه‌ها را در تامین هزینه‌های جاری و حقوق کارگران ناتوان ساخته است امکان اضافه کردن نیروی انسانی جدید در چنین شرایطی وجود ندارد.

دستورالعمل سوختگیری در جایگاه ها

بعاجی افزود: پیشنهاد ما این است که دولت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دستکش و مواد ضدعفونی را در اختیار جایگاه‌ها قرار دهد تا مردم با رعایت اصول بهداشتی خود اقدام به سوختگیری کنند.

وی گفت: با این کار هم مشکل کمبود نیروی انسانی در جایگاه‌ها حل خواهد شد و هم از شیوع بیماری کرونا جلوگیری خواهد شد.

عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران کشور همچنین از مردم خواست دستکش‌های مصرفی خود را پس از انجام فرآیند سوختگیری در سطل‌های تعبیه شده قرار دهند و آن را در محوطه جایگاه‌ها رها نکنند.

جایگاه های سوخت تعطیل نخواهند شد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، هر گونه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی را رد کرد.

در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آمده است:

عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به‌صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود و هیچ‌گونه برنامه تعطیلی در روزهای آینده نخواهد داشت.

این اطلاعیه از هموطنان خواسته است بدون هیچ‌گونه نگرانی و در کمال آرامش و طبق روال معمول، در طول مدت شبانه‌روز و با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

زمان واریز سهمیه بنزین نوروزی مشخص شد

دستورالعمل سوختگیری در جایگاه ها در پی شیوع کرونا صادر شد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط