اولین تصاویر و اطلاعات فنی از کیا سورنتو جدید ۲۰۲۱

از دست ندهید

کیا در نمایشگاه خودروی ژنو از مدل جدید سورنتو ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد.

بیت ران- حسین ریحانی: کیا از مدل کاملا جدید کیا سورنتو برای سال ۲۰۲۱ در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد کرد. در زیر پوسته‌ی سورنتوی جدید از پلتفرم جدید کیا برای خودروهای  SUV استفاده خواهد شد و این نشان می‌دهد که سورنتو وارد سطح جدیدی از استاندارد در کلاس خود می‌شود و فضای بیشتری خواهد داشت.

با اعلام زمان رونمایی از سورنتوی جدید یک سری تصاویر تیزری از این خودرو منتشر کرده است. خوشبختانه تصاویر جاسوسی از سورنتو نیز در دست موجود است که این خودرو را بدون هیچ پوشش استتاری در کالیفرنیا نشان می‌دهند.

کیا سورنتو

اینطور که از تصاویر مشخص است مدل ۲۰۲۱ سورنتو کاملا متفاوت از مدل فعلی آن است و هیچ شباهتی بین این دو خودرو وجود ندارد. در میان اصلی‌ترین تفاوت‌ها باید به چراغ‌های روشنایی در روز LED اشاره کرد. سپر جلو نیز طرحی اسپرت و رادیکال دارد که شامل خطوط بسیاری می‌شود. در عقب نیز طراحی رادیکال ادامه دارد. در این بخش باید به چراغ‌های عقب جداگانه و خطوط تیز اشاره نمود. س

تصاویر جدید از داخل سورنتو نیز نشان دهنده‌ی یک نمایشگر بزرگ در بالای داشبورد است. کنسول مرکزی کاملا جدید بوده و یک شیفتر دنده از نوع چرخشی روی آن قرار دارد. پشت آمپرهای نیز از نوع کاملا دیجیتالی هستند.

کیا سورنتو

پیشرانه‌های مختلف بنزینی، دیزلی و هیبریدی برای سورنتوی جدید در نظر گرفته شده اند. این پیشرانه‌ها شامل پیشرانه‌ی ۲.۵ لیتری جدید کیا ۲۸۶ اسب بخار و ۴۲۲ نیوتن متر گشتاور نیز می‌شوند به تازگی در اپتیمای جدید معرفی شده است.

بیشتر بخوانید:

فروش فراتر از انتظار کیا تلوراید؛ تاخت و تاز کره ای ها در بازار شاسی بلندهای بزرگ

معرفی کیا سلتوس؛ کراس اوور جذاب و خوش قیمت کره ای ها




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط