پیش فروش دانگ فنگ T5 با قیمت جدید؛ این خودرو با چه قیمتی در ایران عرضه می‌شود؟

از دست ندهید

به تازگی پیش فروش دانگ فنگ فنگشینگ T5 با قیمت جدید در وب‌سایت شرکت Dongfeng Fengxing آغاز شده است.

بیت ران – به نظر می‌رسد که این خودروی شاسی بلند از جمله خودروهای وارداتی به بازار ایران به‌شمار می‌رود. خودروی دانگ فنگ Fengxing T5 در مدل ۱.۵ لیتری توربو اتوماتیک کامفورت با قیمت ۸۹,۹۰۰ یوان معادل ۱۳,۰۲۴ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

بنابراین این خودروی شاسی بلند در صورت ورود به بازار ایران، با قیمتی در حدود ۱۷۰ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. این مدل با قیمتی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان، در مقایسه با رقبا مزایای رقابتی فراوانی خواهد داشت.

طراحی ظاهری

پیش فروش دانگ فنگ T5

اولین نکته‌ای که در رابطه با این خودرو نظر بیننده را جلب می‌کند، طراحی ظاهری آن است. قسمت جلویی این خودرو از طراحی جذاب و چشم‌گیری برخوردار است. دو چراغ c شکل در زیر چراغ‌های اصلی آن تعبیه شد‌ه‌اند که شمایی اسپورت و زیبا به آن بخشیده‌اند. در طراحی قسمت عقب نیز دو چراغ عقبی خودرو نیز از طریق یک قاب تیره به یکدیگر متصل شده‌اند.

پیش فروش دانگ فنگ فشنینگ T5

از نظر ابعاد، این محصول دارای ۴۵۵۰ میلی‌متر طول، ۱۸۲۵ میلی‌متر عرض و ۱۷۲۵ میلی‌متر ارتفاع است. همچنین فاصله طولی میان محورها برابر ۲۷۲۰ میلی متر است و به این ترتیب فضای پای مناسبی برای سرنشینان فراهم می‌کند.

کابین دانگ فنگ فنگشینگ T5

پیش فروش دانگ فنگ فشنینگ T5

کابین این خودرو از یک طراحی ساده اما جذاب و شیک بهره می‌برد. در پنل میانی شاهد یک نمایشگر بزرگ هستیم که به قابلیت چرهش افقی و عمودی مجهز شده است. همچنین کلیدهای موردنیاز راننده نیز در در قاب زیرین نمایشگر تعبیه شده‌اند. کمپانی دانگ فنگ در رابطه با رودری‌ها و روکش صندلی‌های این مدل از پوشش دو رنگ استفاده کرده که رنگ‌بندی آن به انتخاب مشتری خواهد بود.

آپشن‌های استاندارد و مشخصات فنی خودرو

به‌عنوان آپشن‌های استاندارد این مدل می‌توان به چراغ‌های روز، کیسه هواهای دوگانه جلو، ABS، EBD، رادار عقب و سیستم مانیتورینگ باد چرخ ها (TPMS) اشاره کرد.

دانگ فنگ فنگشینگ T5 با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با کد ۴J15T  به بازار عرضه می‌شود. حداکثر قدرت این مدل برابر ۱۵۶ اسب بخار بوده و حداکثر گشتاور آن به حدود ۲۳۰ نیوتون می‌رسد. همچنین انتقال قدرت این خودرو نیز بر عهده جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک است.

بیشتر بخوانیم:

شورولت بلیزر ۲۰۲۰ چه مشخصاتی دارد؟

معرفی کیا سلتوس؛ کراس اوور جذاب و خوش قیمت کره ای ها

چانگان UNI T، جدیدترین کراس اوور چینی ها با طراحی اسپرتی معرفی شد




2 دیدگاه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط