یک نماینده مجلس: وزارت صمت توان اداره بازار خودرو را ندارد

از دست ندهید

با توجه به گفته های یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، وزارت صمت نمی تواند بازار خودرو را کنترل کند و مصداق بارز این ادعا نیز پراید ۶۰ میلیونی است.

بیت ران – سید ناصر موسوی لارگانی ضمن انتقاد ار وزارت صمت و گرانی در بازار خودرو گفت: «در ماه های اخیر شاهد آن هستیم که دولت بازار خودرو را رها کرده است. پس از افزایش قیمت بنزین جلسات ستاد تنظیم بازار هر روز تشکیل شده و بازرسان بر نحوه عرضه کالاها و ارائه خدمات – هرچند فرمالیته- نظارت و متخلفان را جریمه و با آنها برخورد می‌کردند اما پس از مدتی این برنامه‌ها را رها کردند، در واقع نظارت محدود به چند روز بود.»

این نماینده مجلس در ادامه ضمن اشاره به قول مسئولان مبنی بر عدم افزایش قیمت ها توضیح داد: «مسئولان به قول خود عمل نکرده و شاهد آن هستیم که قیمت کالاها هر روز افزایش می‌یابد و گرانی خودرو در هفته‌های اخیر نیز گواهی بر این مدعا است در واقع وزارت صمت نمی تواند بازار خودرو را کنترل کند و مصداق بارز این ادعا نیز قیمت ۶۰ میلیون تومانی پراید است. خودروی بی کیفیتی که جان باختگان ناشی از تصادفات آن بیش از شهدای جنگ تحمیلی است »

پراید 60 میلیونی

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به قیمت ۶ میلیون تومانی پراید در گذشته از پراید ۶۰ میلیونی موجود در بازار کشور انتقاد کرده و گفت: «خودروسازان “زه” کنار پراید را برداشته و در هنگام خرید برای نصب آن، از خریدار پول بیشتری طلب می‌کنند کدام نهاد و سازمانی باید به این موضوع ورود کند؟ آیا نباید وزیر صنعت، معدن و تجارت به این موارد رسیدگی کند؟»

بیشتر بخوانید:

مقایسه یک ماهه قیمت خودرو به همراه جدول قیمت

قیمت محصولات سایپا در لبنان چقدر است؟

یک کارشناس پیش بینی کرد: احتمال تولید مجدد پراید، پس از توقف خط تولید

منبع: خبرگزاری ملت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط