نگاهی به مشخصات پاگانی هوآیرا ایمولا، پرچمدار تازه سوپراسپرت ساز ایتالیایی

از دست ندهید

پاگانی نسخه‌ی خاص هوآیرا با نام ایمولا معرفی کرد. این مدل از نظر آیرودینامیکی تقویت شده و ۸۲۷ اسب بخار قدرت دارد.

بیت ران- حسین ریحانی: پاگانی نسخه‌ای خاص از هوآیرا را معرفی کرد که به افتخار یکی از مشهورترین پیست‌های اتومبیلرانی جهان ایمولا نام گذاری شده است. این مدل یک نسخه‌ی بسیار خاص و تقویت شده محسوب می‌شود و تنها ۵ دستگاه از آن ساخته خواهد شد. مانند بسیاری از خودروهای تولید محدود دیگر، تمام ۵ دستگاه هوآیرا ایمولا نیز از قبل به فروش رفته‌اند.

مشخصات فنی این مدل هنوز به طور کامل اعلام نشده است ولی بر اساس تصاویری که منتشر شده می‌توان اطمینان یافت هوآیرا ایمولا همچنان از پیشرانه‌ی V12 ساخت AMG استفاده خواهد کرد. این پیشرانه‌ی تویین توربوی ۶ لیتری در مدل ایمولا تقویت شده و قدرت آن به ۸۲۷ اسب بخار و گشتاور آن نیز به ۱۱۰۰ نیوتن‌متر افزایش پیدا کرده است.

پاگانی هوآیرا ایمولا

پیشرانه‌ی پاگانی هوآیرا ایمولا احتمال از نوع V12 ساخت AMG بوده و ۸۲۷ اسب بخار قدرت دارد

انتقال قدرت در این خودرو با استفاده از یک گیربکس ۷ دنده‌ی خودکار به چرخ‌های عقبی انجام می‌شود. پاگانی هوآیرا ایمولا در مقایسه با مدل هوآیرا BC رودستر ۳۶ اسب بخار قدرت بیشتر و ۵۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری دارد. هوآیرا ایمولا به جز بخش فنی در قسمت بدنه نیز تغییراتی را تجربه کرده است. از این تغییرات می‌توان به باله‌ی بزرگ در عقب خودرو و دیفیوزرهای جدید اسپرت‌تر اشاره کرد. دیفیوزرهای مدل ایمولا به وضوح در مقایسه با دیفیوزرهای BC رودستر طراحی اسپرت‌تر و خشن‌تری دارند.

پاگانی هوآیرا ایمولا

اگر از نمای جانبی به هوآیرا ایمولا نگاه کنید متوجه ورودی هوای اضافی روی سقف این مدل خواهید شد که یادآور مدل زوندا است. با تمام این تغییرات، وزن پاگانی هوآیرا ایمولا تنها ۱۲۴۶ کیلوگرم است. این سوپر اسپرت فوق العاده خاص ماه آینده در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی خواهد شد و هر دستگاه از آن بیش از ۵ میلیون دلار قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

پایتخت جدید سوپراسپرت‌ها و ابرخودروهای

سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروهای سال ۲۰۱۸




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط