شورولت بلیزر ۲۰۲۰ چه مشخصاتی دارد؟

از دست ندهید

شورولت بلیزر جدید با موتور ۴ سیلندر ۲۳۰ اسب بخاری توربو به بازار عرضه می‌شود. این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۹.۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

بیت ران- حسین ریحانی: آژانس حفاظت محیط زیست آمریکا EPA  اطلاعات مصرف سوخت مدل ۲۰۲۰ شورولت بلیزر را منتشر کرد. همچنین مشخصات مدل ۲ لیتری توربوشارژر ۴ سیلندر این خودرو نیز اعلام شده است. مهم ترین تغییر مدل ۲۰۲۰ بلیزر در بخش پیشرانه است جایی که شاهد استفاده از یک موتور ۴سیلندر در تیپ‌های ۲LT و ۳LT هستیم. این موتور ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. نیروی موتور با استفاده از گیربکس ۹ دنده‌ی خودکار به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

بر اساس اعلام EPA متوسط مصرف سوخت شورولت بلیزر تک دیفرانسیل با این موتور ۹.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این عدد برای مدل دو دیفرانسیل ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. مدل پایه‌ی شورولت بلیزر از یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند که در تیپ‌های L و ۱LT نصب شده است. این پیشرانه ۱۹۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. این مدل تنها به صورت دیفرانسیل جلو تولید می‌شود و EPA مصرف سوخت متوسط آن را ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان کرده است.

شورولت بلیزر

برای تیپ‌های بالاتر بلیزر یک موتور ۳.۶ لیتری V6 نیز قابل سفارش است که ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۶ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مصرف سوخت این موتور در مدل تک دیفرانسیل ۱۱/۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. در بخش ظاهری، بلیزر جدید سه رنگ جدید را برای بدنه دریافت کرده و شورولت جلوپنجره‌ای جدید به رنگ مشکی براق را هم برای آن طراحی کرده که نمایی اسپرت‌تر را برای این اس یو وی فراهم می‌کند.

از امکانات بلیزر جدید باید به رینگ‌های استاندارد ۲۰ اینچی مشکی و سیستم استاپ استارت اشاره کرد. همچنین مشتریانی که بخواهند از بلیزر خود برای یدک کشی استفاده کنند امکان استفاده از سامانه‌های Hitch Guidance و Hitch view  را هم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

مشخصات خودرو ملی ترکیه ؛ هرآنچه باید از TOGG بدانیم

لادا نیوا بروزرسانی شد؛ تغییرات جزئی برای خودرو روسی کهنه کار

منبع: carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط