مدیرعامل فولکس واگن اعلام کرد ؛ زمان پایان خودروسازی سنتی فرا رسیده

از دست ندهید

مدیر عامل فولکس واگن گفته که خودروسازی به شیوه سنتی نمی تواند پاسخگوی نیازهای امروزی باشد و باید هم زمان با توسعه ی فناوری های نوین، هزینه های تولید را نیز کاهش داد.

بیت ران- حسین ریحانی: صنعت خودرو این روزها تغییر زیادی کرده و هر روز اتفاق جدیدی در این صنعت می افتد. این روزها دیدن خودروهایی چون فورد موستانگ برقی، هامر برقی و حتی خودروی گوگل دیگر جای تعجبی ندارد.

همین اتفاقات باعث شده تا دیگر به شیوه ی سنتی نتوان به رقابت در بازار جهانی خودرو پرداخت. این ها بخشی از صحبت های مدیر عامل فولکس واگن هربردت دبس هستند.

هربرت دبس که از سال ۲۰۱۸ تا کنو مدیر عامل گروه فولکس واگن است از دچار شدن به سرنوشت نوکیا ابراز نگرانی کرده و گفته اگر به سرعت با تغییرات دنیای جدید خود را تطبیق ندهیم شکست خواهیم خورد.

خودروی برقی فولکس‌واگن

برنامه های فولکس واگن برای ساخت خودروهای مدرن و پاک

این شرکت برنامه دارد تا به زودی فروش خود را از ۱۰۰ میلیارد دلار به ۲۲۲ میلیارد دلار برساند. فولکس واگن برای رسیدن به این هدف نیاز دارد تا هزینه های خود را کاهش داده و به جای آن روی فناوری های نوین سرمایه گذاری کند.

شرایط این روزها برای خودروسازان سخت است. قوانین زیست محیطی هر سال سخت تر می شوند و از سوی دیگر خودروسازان مبالغ هنگفتی را خرج تحقیق و توسعه ی فناوری های جدیدی مانند سیستم های رانندگی خودکار می کنند. با استناد به همین موارد، مدیر عامل فولکس واگن معتقد است که دیگر دوران خودروسازی سنتی به سر آمده است.

فولکس واگن برا رسیدن به هدف خود نیاز دارد تا هزینه هایش را کاهش دهد. بخشی از این کاهش هزینه مربوط به توسعه ی سلول های سوختی خواهد بود چون به گفته ی هربرت دبس این خودروها نمی توانند به خوبی با محصولات برقی رقابت کنند. بحران اقتصادی سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ نشان داد که شرکت های بزرگ نیز به سرعت می توانند ورشکسته شوند و همین مساله باعث نگرانی فولکس شده است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات احتمالی پیشرانه سه سیلندر جدید ایران خودرو

معرفی تویوتا پریوس مفهومی در نمایشگاه TAS؛ نهایت آیرودینامیک

منبع: motor1




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط