فیات تیپو ، لباس گران فیات بر تن خودرویی ارزان قیمت

از دست ندهید

فیات از کیت اسپرت جدیدی برای سدان ارزان قیمت خود یعنی مدل فیات تیپو رونمایی کرد.

بیت ران- حسین ریحانی: فیات قصد دارد تا ظاهر جدیدی به مدل تیپو در بازار اروپا بدهد. این خودروساز امیدوار است تا با عرضه‌ی این پکیج که More نام دارد فروش این خودرو را بیش از قبل افزایش دهد. این کیت در هر ۳ مدل تیپو یعنی سدان، هاچ بک و استیشن عرضه خواهد شد. فیات تیپوی جدید امکانات بیشتر را در کنار امکانات بیشتر ارائه خواهد داد.

این پکیج باعث می‌شود تا فیات تیپو ظاهری شکیل‌تر و بهتر داشته باشد. مدل‌های اسپرت و S دیزاین فیات تیپو به عنوان تیپ‌های اسپرت این خودرو عرضه خواهند شد. مدل لانژ نیز امکانات ایمنی بیشتر و راحتی بالا دارد. دو تیپ دیگر با نام‌های Mirror و Street نیز امکانات بیشتر از قبل را دریافت خواهند کرد.

فیات تیپو

پکیج جدید در تیپ‌های اسپرت و S دیزاین فیات تیپو ظاهری اسپرت دارد که شامل سقف مشکی و رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی ساخت موپار می‌شود. در مدل لانژ نیز این کیت امکانات اضافی مانند چراغ‌های زنون، شیشه‌های دودی و پکیج ایمنی را شامل می‌شود.

در تیپ Mirror تغییرات شامل شیشه‌های دودی، سیستم تهویه‌ی اتوماتیک و سنسور پارک عقب هستند. در نهایت نیز به تیپ Street می‌رسیم که در پکیج More، امکاناتی مانند سیستم UConnect، نمایشگر ۵ اینچی لمسی، فرمان چرمی و کنترل‌های روی فرمان را دریافت خواهد کرد.

فیات تیپو

در بخش فنی فیات تیپو هیچ تغییری حاصل نشده است و این خودرو با یک پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی بنزینی به قدرت ۹۳ اسب بخار به بازار عرضه می‌شود. پیشرانه‌ی قوی‌تر دیگر به توربو شارژر مجهز بوده و از سری T-Jet است. این پیشرانه نیز ۱.۴ لیتری بوده و می‌تواند ۱۱۸ اسب بخار قدرت تولید کند. یک موتور توربودیزل از سری مولتی جت با حجم ۱.۳ لیتر نیز قابل انتخاب است که ۹۴ اسب بخار قدرت دارد. موتور آخر نیز توربودیزل ۱.۶ لیتری است و با قدرت ۱۲۰ اسب بخار به بازار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به مشخصات جنسیس GV80؛ اولین SUV لوکس کره ای

نگاهی به مشخصات فنی لندرور دیسکاوری هیبریدی مدل ۲۰۲۱

منبع: carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط