طرح تبدیل خودرو های ایران خودرو ویژه بهمن ۹۸

از دست ندهید

این روزها نارضایتی مشتریان از خودروسازان داخلی افزایش یافته و گزارش های منتشره پیرامون خدمات فروش خودرو های سواری و کیفیت خودرو های ساخت داخل، نشان می‌دهد، مشتریان از زمان نام نویسی تا پانزده ماه پس از تحویل خودرو، از ارائه خدمات و همچنین کیفیت خودرو های ساخت داخل رضایت چندانی ندارند.

بیت ران – این وضعیت باعث شده تا برخی از مشتریان از تحویل گرفتن خودروهای ثبت نامی خود به کلی نا امید شوند.

افزایش قیمت و عدم تحویل خودروهای پیش فروش شده در ماه‌های اخیر موجب سرگردانی و اعتراض عده زیادی از خریداران شده است. بعضی از این معترضان می‌گویند با وجود تأخیرهای طولانی هنوز موفق به دریافت خودروی ثبت نامی نشده‌اند.

در حال حاضر عمده خریداران خودروهای شرکت ایران خودرو همچنان با تأخیر در تحویل محصولات روبه رو هستند که شرکت در نهایت به آنها وعده تحویل خودرو در ماه های آینده را داده است. در تازه ترین اقدام ایران خودرو طرح تبدیل خودرو های تولیدی خود به سایر محصولات را مخصوص بهمن ۹۸ منتشر نموده است. این طرح تبدیل خودرو به شرح زیر است:

به استحضار مشتریان محترم محصولات ایران خودرو می رساند پیرو درخواست برخی از مشتریان محترم و بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی از خودروها، امکان تبدیل به سایر خودروها تا پایان بهمن ماه (تکمیل ظرفیت) مطابق جدول پیوست وجود دارد.

شرایط تبدیل خودرو های معوق، مطابق جدول ذیل ارائه شده است.

لذا لازم است دارندگان قراردادهای فوق جهت تعیین تکلیف تعهدات نسبت به تبدیل تعهدات به سایر خودروها مطابق جدول تبدیل و با توجه به نکات ذیل اقدام نمایند:

تبدیل خودرو

بیشتر بخوانید:

سهمیه سوخت تاکسی بین شهری چگونه به رانندگان تعلق می گیرد؟

تازه ترین شرایط فروش مدیران خودرو با افزایش قیمت خودروهای چری اعلام شد (به روز رسانی)

شرایط جدید پیش فروش خودرو جک S5 اتوماتیک ویژه دی ۹۸




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط