سرمایه گذاری ۱۱۱ میلیون دلاری هیوندای و کیا برای ساخت وانت برقی

از دست ندهید

دو کمپانی خودروسازی هیوندای و کیا در اقدامی جدید با سرمایه گذاری ۱۱۱ میلیون دلاری به دنبال توسعه و تولید وسایل نقلیه تجاری الکتریکی در انگلستان اند.

بیت ران – با این سرمایه گذاری هر دو خودروساز کره ای به شرکت طراحی کننده وسایل نقلیه تجاری الکتریکی Arrival دسترسی خواهند داشت و به منظور تامین وسایل نقلیه تجاری آینده، می توانند با یکدیگر همکاری های گسترده ای داشته باشند.

هرچند اطلاعات زیادی در خصوص این همکاری مشترک منتشر نشده اما این دو خودروساز اعلام کرده اند که حوزه فعالیت آن ها در سگمنت خودروهای وانت برقی کوچک و متوسط با قیمت مناسب و یا حتی شرکت های خدمات رسانی شاتلی و محصولات لجستیکی و… خواهند بود

به احتمال قوی خودروهای حاصل از این همکاری مشترک تنها وانت های الکتریکی نخواهند بود و در دیگر پلتفرم های نیز شاهد خودروهای جدیدی خواهیم بود.

هیوندای

هیوندای و کیا اعلام کرده اند که در مرحله اول تمرکز خود را بر روی پروژه های شرکت Arrival خواهند گذاشت و پس از آن هدف خود را تولید خودروهایی قرار خواهند داد که دارای موتورهای الکتریکی، بسته های باتری و همچنین سایر اجزای محرک مقرون به صرفه باشد.

به نظر می رسد که محصولات نهایی این مشارکت اول از همه در بازارهای اروپا عرضه شود چرا که در این بازارها تقاضای بسیار زیادی برای وسایل نقلیه تمام الکتریکی تجاری مقرون به صرفه وجود دارد و پس از آن این محصولات به سایر بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانیم:

ابهام بر سر قیمت خودروهای یورو ۵

شرایط فروش سایپا کوییک R به صورت اقساطی اعلام شد (به روز رسانی)

سایپا برای جایگزینی پراید و تولید رهام چه برنامه ای دارد؟




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط