نگاهی به مشخصات سئات لئون جدید ۲۰۲۰ ؛ هاچ بک جذاب گروه فولکس واگن

از دست ندهید

سئات لئون جدید برای سال ۲۰۲۰ به بازار خواهد آمد. این خودرو روی پلتفرم مشترکی با گلف MK8 ساخته خواهد شد.

بیت ران- حسین ریحانی: شاید فولکس واگن گلف نسل هشتم توجه زیادی را به خود جلب نکرده باشد اما مدل جدید سئات لئون به زودی وارد بازار خواهد شد و تغییرات زیادی کرده است. لئون از نظر طراحی حتی از نسل قبلی خود نیز بهتر شده است. نمای جلویی این خودرو شامل چراغ‌های LED جدید هستند. چراغ‌های روشنایی در روز نیز کاملا متمایز هستند. در بخش جلویی ورودی‌های هوای اسپرت و چراغ‌های مه شکن افقی دیده می‌شود.

طراحی دینامیک در سئات لئون ۲۰۲۰ در بخش عقب نیز ادامه دارد و در سرتاسر بدنه این اسپرت بودن دیده می‌شود

طراحی دینامیک در این خودرو در بخش عقب نیز ادامه دارد و در سرتاسر بدنه این اسپرت بودن دیده می‌شود. سقف لئون جدیدا انحنای ملایمی دارد که در نهایت به اسپویلر عقب قرار گرفته روی سقف منتهی می‌شود. در بخش ابعاد، این خودرو دارای طول ۴۳۶۸ میلیمتر، عرض ۱۸۰۰ میلیمتر و ارتفاع ۱۴۵۶ میلیمتر است. فاصله‌ی محوری این خودرو ۲۶۸۶ میلیمتر است. این اعداد یعنی مدل جدید لئون ۸۶ میلیمتر طول بیشتری در مدل قبلی دارد و فاصله محوری آن نیز ۵۰ میلیمتر افزایش پیدا کرده است. با این وجود ارتفاع و عرض مدل جدید مقداری کم‌تر از مدل قبلی است.

فول‌ترین تیپ لئون  FR نام دارد و مشخصاتی مثل رینگ‌های ۱۷ اینچی و سیستم تعلیق تیونینگ شده دارد. این مدل سپرهای اسپرتی نیز دارد و می‌شود از ظاهر آن، مدل آن را تشخیص داد. درون کابین نیز سئات پا در جا پای گلف گذاشته ولی با این وجود طراحی مختص به خود را دارد. راننده در این خودرو پشت یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی می نشیند. سیستم اینفوتیمنت نیز می‌تواند از نمایشگر ۸ تا ۱۰ اینچی استفاده می کند.

سیستم مالتی مدیای سئات لئون از امکاناتی چون فرمان های صوتی، اندروید اتو و اپل کارپلی بهره مند است. داشبورد زاویه دار لئون طراحی زیبایی دارد و خروجی های سیستم تهویه دارای تریم متالیک هستند. به لطف ابعاد بزرگ‌تر، لئون جدید راحتی بیشتری هم از قبل دارد. مدل اسپرت تورر لئون فضای صندوقی به میزان ۶۱۷ لیتر را در اختیار قرار می دهد که ۳۰ لیتر بیشتر از قبل است. مدل هاچ بک نیز دارای فضای صندوق ۳۸۰ لیتر است.

بیشتر بخوانید:

فولکس واگن تیاگون، کراس اوور جدید فولکس واگن

معرفی کیا سلتوس؛ کراس اوور جذاب و خوش قیمت کره ای ها

منبع: carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط