مازراتی گیبلی برقی در پکن رونمایی خواهد شد

از دست ندهید

مازراتی در نمایشگاه خودروی پکن ازمدل الکتریکی سدان گیبلی رونمایی خواهد کرد.

بیت ران- حسین ریحانی: مازراتی در حال آماده کردن خود برای رونمایی از نسخه‌ی الکتریکی خودروی سدان گیبلی در نمایشگاه خودروی پکن در ۲۱ آوریل رونمایی می‌کند. جزییات این خودرو هنوز منتشر نشده ولی گروه فیات کرایسلر مالک مازراتی احتمالا این خودرو را به عنوان یک محصول پلاگین هیبریدی تولید کند.

مازراتی گیبلی

با توجه به حمایت دولتمردان چینی از خودروهای الکتریکی، مازراتی قصد عرضه‌ی این خودرو در کشور چین را دارد. مازراتی گیبلی پلاگین هیبریدی می‌تواند فروش کم مازراتی در سال ۲۰۱۹ در بازار چین را جبران کند. فروش مازراتی در این سال با ۲۷ درصد کاهش به ۶۱۰۰ دستگاه رسیده بود.

همچنین مازراتی گیبلی با توجه با سختگیرانه تر شدن قوانین اروپا در مورد انتشار CO2 می‌تواند بازار خوبی در این قاره داشته باشد. تولید این خودرو بخشی از برنامه‌ی تجاری مازراتی برای عرضه‌ی ۱۰ مدل جدید تا سال ۲۰۲۳ است. یکی از جالب‌ترین بخش‌های این برنامه تولید یک خودروی موتور وسط اسپرت توسط مازراتی است.

مازراتی گیبلی

مازراتی در این خودروی اسپرت از موتور V8 توربوی جدیدی استفاده خواهد کرد. خودروی اسپرت موتور وسط مازراتی همچنین در نسخه‌ی تمام برقی نیز تولید خواهد شد. مازراتی همچنین مدل فیس لیفت کواتروپورت و لوانته را نیز امسال رونمایی خواهد کرد. همچنین این خودروساز قصد دارد تا یک شاسی بلند کاملا جبدید را تا سال ۲۰۲۱ رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

اپل کورسا برقی چه ویژگی هایی دارد؟

هامر الکتریکی برای رقابت با مدل‌های شاسی بلند تسلا و ریویان وارد بازار می‌شود

منبع: carscoops




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط