ترخیص تمامی خودروهای دپو شده پلاک اروندی در گمرک خرمشهر

از دست ندهید

پس از مدت ها بحث و گفتگو و در پی ارجاع مشکلات خودروهای دپو شده در گمرکات به معاونت اقتصادی رئیس جمهور بالاخره با مصوبه هیئت دولت خودروهای دپو شده  پلاک اروندی در گمرک خرمشهر ترخیص می شوند.

بیت ران – غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: بر اساس مصوبه دولت، همه خودرو‌های دپو شده پلاک اروندی در گمرک خرمشهر ترخیص می‌شوند.

غلامرضا شریعتی در خصوص ترخیص خودرو‌های دپو شده  پلاک اروندی در گمرکات خوزستان بیان داشت: همه خودرو‌هایی که در گمرک خرمشهر (منطقه آزاد اروند) بودند و اجازه ترخیص نداشتند، با مصوبه ای که چندی پیش هیئت دولت جهت تعیین تکلیف خودروهای وارداتی دپو شده در گمرکات کشور داشت ترخیص می‌شوند.

خودروهای دپو شده

ترخیص خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی

استاندار خوزستان  در خصوص نوع خودروهای ترخیصی گفت:  براساس مصوبه ای که در هیئت دولت تصویب شده وبه گمرکات ارسال شده است خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی و تولید کشور آمریکا نیز اجازه ترخیص پیدا کرده اند.

ترددخودروهای بالای ۲۵۰۰سی سی در منطقه آزاد اروند امکان پذیر است

مهرداد جمالی ارونقی معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در خصوص خودروهای ترخیصی ازگمرکات و نحوه تردد آنها گفت: خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ سی سی موجود در گمرک خرمشهر که تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ برای آن‌ها قبض انبار منطقه صادر شده است شامل طرح ترخیص می شوند.

وی افزود: براساس موصبه هیئت دولت این خودروها پس از تعیین تکلیف و ترخیص از گمرکات اجازه تردد در محدوده منطقه آزاد اروند را دارند وخارج از این محدوده بدون مجوزحق تردد ندارند .

به گفته مهرداد جمال ارونقی،تعداد ۲۲۷ خودرو در گمرک خرمشهر (منطقه آزاد اروند) قرار دارد که ۱۵۴ دستگاه از این خودروها بالای ۲۵۰۰ سی سی هستند که به زودی از گمرک ترخیص می شوند.

بیشتر بخوانید:

مخالفت رئیس بانک مرکزی با واردات خودرو بدون انتقال ارز

کسی مسئولیت ترخیص خودروهای مانده در گمرک را نمی پذیرد (به روز رسانی)

پرونده خودروهای دپویی‌ به معاون اقتصادی رئیس‌جمهور رسید




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط