افزایش قیمت خودرو بعید است؛ رونمایی از ۲ خودرو جدید در دهه فجر

از دست ندهید

با توجه به گفته های دبیر انجمن قطعه سازان در گردهمایی جهادگران عرصه تولید و خودکفایی، ایران خودرو در دهه فجر دو خودرو را به کمک زنجیره تامین و قطعه سازان رونمایی خواهد کرد و امید می رود قیمت این خودرو ها عقلانی باشد چراکه جامعه ظرفیت افزایش قیمت خودرو را ندارد.

بیت ران – مازیار بیگلو ضمن اشاره به معرفی دو خودرو جدید توسط ایران خودرو افزود: «از مدیرعامل ایران خودرو برای اصلاح قیمت قطعات و پرداخت عادلانه مطالبات قطعه سازان متشکر هستیم.»

بیگلو با بیان این نکته که ما موفق به شکست تحریم ها شده و تا انتهای مسیر کنار خودروسازان خواهیم ایستاد، تصریح کرد: «جامعه ظرفیت افزایش قیمت خودرو در سال جاری را ندارد، قیمت مواد اولیه عقلانی نیست و باید با قیمت تمام شده این مواد به ما داده شود تا هزینه های تولید منطقی شود.»

کارشناسان صنعت خودرو معتقد هستند تا زمانی که نرخ ارز به ثبات نرسد شاهد افزایش قیمت خودرو تا پایان سال همچنین در سال آینده خواهیم بود. موضوع کاهش عرضه با بهانه‌های مختلف، به رویه همیشگی افزایش قیمت این محصول تبدیل شده است و با توجه به اینکه بازار خودرو به ثبات نرسیده، انحصار در این صنعت هر بار منجر به افزایش قیمت مجدد این کالا می شود.

افزایش قیمت خودرو

این عضو انجمن قطعه سازان در انتها خاطرنشان کرد: «هر زمان قیمت‌خودرو افزایش یافته، نارضایتی مردم از کیفیت بیشتر شده است.»

کیفیت خودرو در داخل کشور همواره از موضوعاتی بوده است که مورد انتقاد گروه های مختلف مردم و کارشناسان قرار گرفته است. بسیاری از کارشناسان کیفیت خودروهای داخلی را با توجه به برچسب های قیمتی آن ها و همچنین سطح درآمد مردم ناکارآمد دانسته و عده ای دیگر نیز معتقدند با توجه به تحریم های وضع شده علیه کشورمان امکان افزایش سطح کیفیت خودرو های تولید داخل وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

تأمین ۱۰ درصد از نیاز خودروسازان به کمک وزارت دفاع

مقایسه یک ماهه قیمت‌خودرو به همراه جدول قیمت

افزایش تولید خودرو راهکار برون رفت از وضعیت فعلی بازار خودرو

احتمال افزایش هزینه ترخیص خودرو های وارداتی دپویی بر اساس ارز نیمایی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط