افزایش تیراژ تولید هایما S5 و هایما S7 به وسیله داخلی سازی قطعات

از دست ندهید

میزان فروش و تولید خودرو های هایما پیش از اعمال مجدد تحریم های صنعت خودروسازی به شکل قابل ملاحظه ای بالا بود اما حالا ایران خودرو قصد دارد تا در شرایط تحریم، تولید این خودروها را بهبود ببخشد.

بیت ران – اعمال تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان صنعت خودروسازی از جمله خط تولید خودرو های هایما را تحت تاثیر قرار داده است. البته مهندسان و کارشناسان داخلی تلاش کرده و موفق شده اند بسیاری از قطعات خودروها را داخلی سازی کرده و آمار تولید خودروها را به حالت قبل برگردانند.

در طی ۲ سال گذشته افزایش عمق داخلی سازی خودروها و قطعات آن ها به یکی از دغدغه های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت تبدیل شده و این وزارت خانه همکاری های لازم و فراوانی را با صنعت گران و قطعه سازان و حتی دانشگاهی ها انجام داده تا بتواند داخلی سازی خودروها را افزایش دهد. امری که اگر پیش از اعمال مجدد تحریم ها به وقوع می پیوست نتایج بسیار بهتری را با خود به همراه داشت.

هایما تولید خودرو

مدیرعامل ایران خودرو خراسان به تازگی عنوان کرده است: «از یک ماه گذشته هدف‌ افزایش تولید هایما اس ۵ و ۷ در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر تعهدات هایما اس۵ به روز بوده و تمامی تعهدات معوق هایما اس۷ تا اواسط شهریور ماه سال آینده اجرا و به روز خواهد شد.»

گفته می شود که در حال حاضر روزانه ۶۰ دستگاه هایما در این شرکت تولید می شود که البته از بهمن‌ماه این رقم به ۸۰  دستگاه در روز خواهد رسید.

بیشتر بخوانیم:

آخرین قیمت ها در بازار خودرو ؛ وانت پراید ۶۰ میلیون تومان شد

طرح مالیات بر عایدی سرمایه و خرید خودرو چقدر عملی است؟

روش گازسوز کردن خودرو / تفاوت LPG و CNG + معایب و مزایای آنها

اعطای وام پنج میلیون تومانی به مالکان جهت دوگانه سوز کردن خودرو ها




2 دیدگاه

  1. چرا دروغ میگویندچقدرسرمردم کلاه میگذارندمن سال۹۷هایما s5ثبت نام کردم وتحویل آن برج۲نودونه بودهنوزخبری نیست وچندباررجوع کردم گفتند فعلا خبری نیست وبعلاوه گفتندباپژو پارس وتی یو فایو تبدیل بزن که قبول نکردم.همه اش دروغ پشت دروغ.

  2. با سلام در خصوص ثبت‌نام هایما اس ۵ و اس ۷ اولویت تحویل با کسانی باشه هیچ پلاکی نداشته اصلا بعد با کسانی که چند سال جلوتر داشتن ممنونم

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط