نگاهی به تغییرات قیمت در بازار خودرو

از دست ندهید

قیمت در بازار خودرو طی چند هفته اخیر شاهد نوسانات زیادی بوده است و تمام این نوسانات به سمت افزایشی شدن بوده است. به طوری که بعضی از خودروها افزایش چند میلیونی قیمت را تجربه کرده اند.

بیت ران – این هفته هم مانند سایر هفته های گذشته شاهد نوسان قیمت در بازار خودرو به سمت بالا بودیم به طوری که امروز شاهد افزایش قیمت تقریبا تمام مدل های خودرو بودیم.

بعضی از خودروها حتی افزایش چند میلیونی را تجربه کردند.

قیمت در بازار خودرو

افزایش قیمت تمام مدل های پراید

پراید ۱۱۱ اس ای و ۱۳۲ اس ای نسبت به روز گذشته افزایش ۵۰۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کردند و به ترتیب به قیمت ۶۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیدند.

قیمت پراید ۱۳۱ اس ای نیز نسبت به روز گذشته ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش داشته و به قیمت ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

افزایش قیمت انواع مدل های پژو و دنا

قیمت خودرو پژو ۲۰۰۸ نیز نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است و به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول بعد از افزایش ۱ میلیون تومانی به قیمت ۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

لازم به ذکر است قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ فول نیز روی ۱۱۶ میلیون تومان ثابت مانده است ولی قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته و به قیمت ۱۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رکورد ۶ میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۸۸ میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس ساده نیز افزایش قیمت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را تجربه کرد و به قیمت ۱۱۳ میلیون تومان رسیده است. از خانواده پژو، ۴۰۵ جی ال ایکس به قیمت ۹۰ میلیون با افزایش ۴ میلیون تومان رسید.

دنا تیپ ۱ شاهد افزایش قیمت نبود و روی ۱۳۵ میلیون تومان ثابت مانده است اما دنا پلاس تیپ ۲ شاهد افزایش ۸ میلیون تومان بود و به قیمت ۱۸۸ میلیون تومان رسید.

کاهش قیمت رانا و سمند ال ایکس

مشتریان در بازار پر تلاطم خودرو این هفته برخلاف سایر خودرو ها شاهد کاهش قیمت رانا ال ایکس و سمند ال ایکس بودند این دو خودرو کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند و قیمت آنها به ترتیب به  ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید .

بیشتر بخوانید:

جدیدترین قیمت خودرو های تولید داخل در کشور + جدول

مقایسه یک ماهه قیمت خودرو به همراه جدول قیمت

راهکاری برای کاهش ۱۰ میلیون تومانی قیمت خودرو های داخلی

منبع: خبر آنلاین




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط