معرفی کیا سلتوس؛ کراس اوور جذاب و خوش قیمت کره ای ها

از دست ندهید

کیا موتورز به زودی کراس اوری جدید به نام کیا سلتوس (Seltos) را به بازار خواهد فرستاد. این خودرو با قیمت پایه‌ی ۲۱ هزار و ۹۹۰ دلار عرضه خواهد شد و به سیستم AWD نیز مجهز است.

بیت ران- حسین ریحانی: کیا با معرفی مدل سلتوس یک شاسی بلند جدید دیگر را به سبد محصولات خود اضافه خواهد کرد. زمانی که سلتوس در ماه نوامبر رونمایی شد کیا موتورز قول داد که این خودرو قیمتی کم‌تر از ۲۲ هزار دلار داشته باشد. حالا با منتشر شدن اطلاعات بیشتر از این محصول مشخص شده که کیا به قول خود پایبند بوده و سلتوس با قیکت ۲۱ هزار و ۹۹۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

این قیمت مربوط به تیپ LX این خودرو است که گونه‌ی پایه‌ی سلتوس محسوب می‌شود. از امکانات استاندارد این تیپ می‌توان به سیستم چهار چرخ محرک، رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی کروز کنترل خودکار، اندروید اتو، اپل کارپلی و دوربین دید عقب نام برد.

کیا سلتوس

با همین مبلغ می‌شود تیپ S سلتوس را هم خریداری کرد که دیفرانسیل جلو بوده و به موتور ۲ لیتری ۱۴۶ اسب بخاری مجهز است. این موتور به گیربکس ضریب متغیر هوشمند کیا که IVT نام دارد متصل است.

فول‌ترین نسخه‌ی کیا سلتوس از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژردار استفاده می‌کند

فول‌ترین تیپ سلتوس SX نام دارد و با قیمت پایه‌ی ۲۷ هزار و ۸۹۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. هنوز از امکانات استاندارد این تیپ اطلاعاتی در دست نیست ولی می‌دانیم که از موتور ۱.۶ لیتری توربو به قدرت ۱۷۵ اسب بخار در زیر کاپوت خود استفاده می‌کند.

کیا سلتوس

مدل سلتوس S نیز با همین موتور توربو و با قیمت ۲۵ هزار و ۴۹۰ دلار قابل عرضه خواهد شد. تیپ میانی سلتوس هم EX AWD نام دارد و با قیمت پایه‌ی ۲۵ هزار و ۲۹۰ دلار عرضه خواهد شد. این نسخه از موتور ۲ لیتری استفاده می‌کند. از رقبای کیا سلتوس می‌توان به نیسان کیکس، هیوندای ونو، فورد اکو اسپرت، هیوندای کنا، جیپ رنگید و مزدا CX-3 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به مشخصات جنسیس GV80؛ اولین SUV لوکس کره ای

منبع: motor1




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط