جدیدترین قیمت خودرو های داخلی در بازار کشورمان + جدول

از دست ندهید

با توجه به گفته های رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت خودرو ها افزایش قیمتی از طرف کارخانه نداشته اند و افزایش قیمت خودرو ها در بازار آزاد تحت تاثیر نوسانات دیگر بازارها از جمله بازار ارز و اتفاقاتی بوده که خارج از اختیار صنعت خودروسازی کشورمان است.

بیت ران- وزیر صمت ادعا می کند که اگر خودروسازان تولید خود را افزایش دهند مشکلات مربوط به نوسانات قیمت در بازار خودرو حل شده و قیمت ها به حالت سابق باز می گردد.

اما کارشناسان صنعت خودرو نظری متفاوتی داشته و حتی خریداران را تشویق می کنند که خرید خودرو را به بازار شب عید موکول نکنند چرا که در آن زمان با افزایش تقاضا قیمت خودرو ها بیش از پیش افزایش خواهد یافت.

به عقیده این کارشناسان قیمت خودروها در حال حاضر در کمترین حالت خود بوده و براساس خوش بینانه ترین پیش بینی قیمت ها تا شب عید بر همین منوال خواهد بود و هیچ کاهش قیمتی نیز رخ نخواهد داد.

از طرف دیگر بسیاری از فعالان بازار خودرو اذعان می کنند که بازار این روزها بسیار کساد بوده و هیچ خرید و فروشی صورت نمی پذیرد. در این شرایط امید می رود که فروشندگان برای یافتن خریدار قیمت های خود را کمی کاهش داده تا بازار به سمت ملایم شدن حرکت کند.

نکته ای که حائز اهمیت است آن است که حتی تشویق متقاضیان به خرید هرچه زودتر خودرو نیز نتوانسته است بازار خودرو را از این رکود بی سابقه نجات دهد و در حال حاضر تلاش برای خروج از شرایط فعلی بی نتیجه است

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین قیمت خودرو های داخلی در بازار کشورمان:

قیمت خودرو

بیشتر بخوانید:

رنو کپچر و رنو کلیو هیبریدی رونمایی شدند؛ خودروهای که قرار بود به ایران بیایند

یاس ، خودروی الکتریکی شهری رونمایی می شود

معرفی و مشخصات کامل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

 




1 دیدگاه

  1. قیمت ماشین بالا میره پایین نمیاد مثلا همین تیبا ۴۷ تومن معامله میشد تو عرض ۳ تا ۴ ماه شده ۶۶ تومن، کجاش الان توی پایین ترین قیمت خودشه؟؟؟؟؟

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط