افزایش عجیب قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازار + جدول قیمت خودرو (بهمن ۹۸)

از دست ندهید

بازار خودرو در طی یک ماه گذشته با نوسانات فراوانی همراه بوده است و قیمت خودرو ها پیوسته و بدون هیچ حد و مرزی افزایش یافته است.

بیت ران – با وجود ادعای خودروسازان داخلی مبنی بر افزایش تولید خودرو، اما بازار کشور به شدت نیازمند عرضه بیشتر خودرو از سوی خودروسازان داخلی است و با مقایسه قیمت ها در طول حتی یک هفته اخیر، بلااستثنا می توانیم شاهد افزایش چند میلیون تومانی قیمت تمامی خودروهای داخلی باشیم.

به عنوان نمونه می توان به گرانی ۳۵ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸، ۲۲ میلیون تومانی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و صندوقدار، ۱۶ میلیون تومانی دنا (تیپ ۱) و گرانی ۱۴ میلیون و ۶۰۰هزار تومانی پژو پارس اشاره کرد.

از میان خودروهای مورد بررسی، خودروی سایپا ۱۵۱ با نوسان چهار میلیون تومانی نسبت به سایر خودروها افزایش کمتری را تجربه کرده است.

در بازار خودرو و درمیان خود نمایشگاه ها داران نیز اختلاف قیمت چند میلیونی در مدل های یکسان خودرو دیده می شود که حاکی از آشفته بودن شرایط این بازار است.

با در نظر گرفتن عدم تغییر در شرایط خودرو سازان، تغییر نرخ ارز یا تحریم های جدید یا هر دلیل اثر گذار و بنیادی دیگر بر قیمت خودرو، همچنان قیمت در حال رشد است.

در این شرایط اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیز از وزارت صمت بابت شرایط بازار خودرو انتقاد داشته و می گوید این وزارت خانه نمی تواند بازار خودرو را کنترل کند و مصداق بارز این ادعا نیز پراید ۶۶ میلیونی است.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین قیمت خودرو های موجود در بازار:

قیمت خودرو

بیشتر بخوانید:

معرفی و رونمایی از محصولات ایران خودرو ؛ این سه محصول جدید کدام اند؟

نمایشگاه خودرو تهران برگزار نمی شود + دلایل لغو برگزاری نمایشگاه امسال

استفاده از گیربکس چینی برای دنا پلاس اتوماتیک ؛ اولین جزییات فنی از محصول لوکس ایران خودرو

منبع: گسترش نیوز




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط