با خودرو «فردا SX6» آشنا شوید؛ تازه ترین چینی بازار ایران

از دست ندهید

خودرو «فردا SX6» اولین خودروی شرکت خودروسازی فرداست که در حال حاضرتولید آزمایشی آن در کارخانه سمنان این شرکت خودروسازی آغاز شده است.

بیت ران -شرکت خودروسازی فردا، اخیرا و در اینستاگرام خود اولین محصولش را به بازار ایران معرفی کرد. خودرو «فردا SX6» خودرویی است ۷ نفره که در روزهای آتی فروش آن آغاز خواهد شد.

شرکت خودروسازی فردا با عقد قراردادهای مهندسی و مشارکت در تولید با گروه DFM و شرکت های زیر مجموعه ای چون «لیوژو»،به تازگی پروژه ای را به نام «فردا SX6»برای عرضه محصول با نشان اختصاصی خود با برخی تغییرات و هماهنگ سازی با شرایط ایران در کارخانه سمنان خود آغاز کرده است.

فردا SX6

خصوصیات فنی فردا SX6

این خودروی جدید دارای یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو با نام  ۴A91T است که ۱۴۷ اسب بخار را با گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر تولید می کند. این محصول همچنین دارای یک جعبه دنده CVT اتوماتیک است  که به صورت مصنوعی ۵ دنده را برای راننده شبیه سازی می کند،

وزن  این خودروی هفت نفره ۱۴۲۵ کیلوگرم طراحی شده و حداکثر گشتاور تولیدی در دور ۲۰۰۰rpm، آن باعث شده تا شتاب این خودرو را با ابعادش هماهنگ باشد.

 وجود نسبت تراکم ۹٫۵ و استاندارد آلایندگی یورو ۵ می تواند نشانه ای باشد که پیشرانه ۴A91T با ویژگی های مساعد به شرایط ایران بر روی این خودرو نصب شده است.

خودرو «فرداSX6 »

امکاتات و قیمت SX6 چیست؟

امکانات رفاهی و ایمنی در SX6  با توجه به قیمتش مناسب و رضایت بخش است .ازجمله این امکانات عبارتند از:

فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سانروف، استارت دکمه ای، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه مستقل ردیف جلو و عقب، رینگ آلومینویمی، سنسور پارک جلو و عقب، کامپیوتر سفر، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سنسور باد لاستیک، سه ردیف صندلی وسیستم تهویه اتوماتیک… از جمله امکانات فردا SX6 است.

این خودرو کراس اوور ۷ نفره قیمتی در بازه ۸ هزار و ۶۳۰ دلار تا ۱۳ هزار ۶۷۰ دلار (۵۹ هزار و ۹۰۰ یوان تا ۹۴ هزار و ۹۰۰ یوان) در بازارهای آسیایی دارد.

شرکت خودروسازی فردا  هنوز قیمت مصوبی را برای اولین محصول خود اعلام نکرده و باید در روزهای آتی منتظر اعلام بهای تمام شده این خودرو در بازار ایران باشیم.

بیشتر بخوانید:

ویتنام نخستین خودرو ملی خود را تولید کرد؛ ورود به جمع خودروسازان بین المللی

چری تیگو هفت چگونه خودرویی است؟ آیا این خودرو ارزش خرید دارد؟

جیلی، برند جدید خودروهای برقی با نام ژئومتری را رونمایی کرد




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط