دلیل شرکت گروه مپنا در نمایشگاه خودرو تهران چیست؟

از دست ندهید

گروه مپنا به عنوان یکی از شرکت های بزرگ مهندسی قصد دارد با تولید خودروهای تمام برقی و هیبریدی به عنوان یک رقیب قوی با خودروسازان بزرگی چون ایران خودرو و سایپا وارد رقابت شود.

بیت ران – بر اساس اطلاعات به دست آمده، گروه مپنا پا به صنعت خودرو گذاشته و حال در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران که در مجموعه شهرآفتاب از تاریخ ۲۴تا۲۷ بهمن ۹۸ برگزار می شود حضور بهم رسانده است.

این نمایشگاه با رویکرد «رونق تولید، نهضت ساخت داخل، دستاوردها و نیازمندی ها» در زمینه خودرو، لوازم یدکی و خدمات پس از فروش برپا شده است.

گروه مپنا

اجرا و توسعه پروژه‌های نفت و گاز در خشک و دریا، احداث پروژه‌های حمل و نقل ریلی، خدمات تصویربرداری پزشکی، برقی‌سازی، ارائه خدمات بهره‌برداری،ساخت محصولات و تعمیر و نگهدارى در صنایع مذکور و نیز سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پروژه‌هاى یاد شده در چارچوب انواع روش‌های قراردادی و سرمایه‌گذاری در داخل و خارج از کشور در کلاس جهانی از جمله فعالیت های گروه مپنا است.

تولید خودرو های تمام برقی توسط گروه مپنا

مدیرعامل گروه مپنا طی ماههای گذشته اعلام کرده بود که مپنا در صنعت خودرو در بحث خودروهای هیبریدی و الکتریکی و پلاگین هیبرید حرف های زیادی دارد و پروژه هایی را در همین زمینه آغاز نموده است .

ساخت اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی

گروه مپنا اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی را به صورت استاندارد در مجموعه برج میلاد تهران احداث نموده است.

مدیرعامل مپنا در این خصوص توضیح داده است: «این قابلیت در مپنا وجود دارد تا اکثر خودروهای تولیدی خودروسازان داخلی را با قیمتی بسیار مناسب به نمونه های هیبریدی و الکتریکی تبدیل کند.»

مپنا با حضورش در نمایشگاه خودروی تهران در بهمن۹۸، آغاز رسمی فعالیتش در صنعت خودرو را اعلام خواهد کرد د و با ارائه دستاوردهای خود به عنوان رقیبی جدی با خودروسازانی چون ایران خودرو و سایپا معرفی می گردد.

بیشتر بخوانید:

رنو کپچر و رنو کلیو هیبریدی رونمایی شدند؛ خودروهای که قرار بود به ایران بیایند

یاس ، خودروی الکتریکی شهری رونمایی می شود

معرفی و مشخصات کامل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط