خبری از وام ۵۰ میلیونی نوسازی تاکسی های فرسوده نیست

از دست ندهید

باوجود ارائه طرح های مختلف جهت تعویض تاکسی های فرسوده با نو هنوز هیچ توافقی بین اتحادیه تاکسیرانی و بانک عامل صورت نگرفته است و تاکسی داران بلاتکلیف هستند.

بیت ران- رئیس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری کرج در خصوص طرح‌های نوسازی تاکسی های فرسوده  گفت: در حال حاضر تنها طرح فروش نقدی تاکسی قابل اجرا است .

طبق  این طرح شرکت‌های اسقاط خودرو تاکسی‌های فرسوده را به قیمت پنج میلیون تومان از تاکسیدار خریداری و راننده باید مابقی مبلغ خرید تاکسی نو را به صورت نقدی پرداخت کند.

مجید استاد کاظمی در خصوص تردد تاکسی‌های فرسوده در سطح شهر بیان داشت: یکی از طرح های ارائه شده برای تعویض تاکسی های فرسوده با نو اختصاص وام ۵۰ میلیون تومانی به تاکسی داران برای خرید خودروی نو بوده است.

به گفته وی هنوزهیچ توافقی بین اتحادیه تاکسیرانی شهری و بانک عامل صورت نگرفته است .

استاد کاظمی افزود: شهرداری کرج در حال رایزنی با بانک های عامل است تا بتواند این طرح را در کرج اجرایی کند.

 طرح فروش نقدی تاکسی های فرسوده

رئیس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری کرج  اظهار کرد: در حال حاضر تنها طرح فروش نقدی تاکسی قابل اجرا است.

طبق این طرح شرکت‌های اسقاط خودرو تاکسی‌های فرسوده را به قیمت پنج میلیون تومان از تاکسیدار خریداری و راننده باید مابقی مبلغ  خرید تاکسی نو را به صورت نقدی پرداخت میکند.

استاد کاظمی توضیح داد: اغلب تاکسیداران موفق به شرکت در این طرح نمی‌شوندزیرا با توجه با افزایش قیمت خودرو تاکسداران ازعهده پرداخت کل مبلغ لازم برای خرید تاکسی نو بر نمی‌آیند.

راه اندازی خط بی آرتی در کرج

این مقام مسئول به راه اندازی خط بی آرتی در کرج اشاره کرد و بیان داشت:  این طرح برای اجرا از مبدأ خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید سلطانی در حال مطالعه است.

رئیس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری کرج افزود: مقدمات اجرای این طرح در صورت تصویب شورای ترافیک استان،به زودی فراهم می شود.

استاد کاظمی در گفتگو با خبرنگاران افزود هیچ برنامه ای برای راه اندازی خطوط ویژه تاکسی نداریم و در مرحله اول اولویت سازمان حمل و نقل ایجاد خطوط ویژه اتوبوسرانی در کرج است .

بیشتر بخوانید:

آمادگی ایران خودرو برای نوسازی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده تهران




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط