توقف تولید پراید و افزایش تولید سایپا در نبود خودروهای چینی مونتاژی

از دست ندهید

مدیرعامل سایپا به تازگی از توقف تولید پراید ۱۳۲ پیش از موعد اعلام شده توسط سازمان استاندارد و تولید رهام در سال ۱۳۹۹ خبر داده است.

بیت ران _ سایپا علیرغم شرایط سخت تحریم های خودروسازی و محدودیت ها و موانع بسیار زیادی که در مسیر تولید وجود دارد به رکورد تولید بیش از ۲۸۵ هزار دستگاه خودرو دست یافته است.

به گفته مدیرعامل سایپا، تولید مدل های ۱۳۱ و ۱۱۱ پراید نیز به زودی متوقف خواهد شد.

گروه خودرو سازی سایپا با تولید بیش از ۲۸۵ هزار و ۴۵۱ دستگاه خودرو از سری محصولات ایکس ۱۰۰، ایکس۲۰۰، ساینا و کوییک رکورد جدیدی را ثبت کرد.

این گروه صنعتی با ابن میزان تولید در ابتدای روز کاری ۱۸ دی‌ماه سال جاری، از کل آمار تولید سال ۱۳۹۷ عبور و رکورد جدیدی را در تولید ثبت کرد.

محصولات سایپا

موفقیت گروه خودرو سازی سایپا:

مجموعه سایپا از ابتدای سال  ۱۳۹۸ تاکنون در گروه محصولات ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰ و با افزایش ۸۲ درصدی در گروه محصولات ساینا و کوییک این میزان خودرو را تولید کند.

این تعداد خودرو در شرایط کاهش شدید تولید چانگان، قطع تولید رنو ساندرو، کیا سراتو، تندر ۹۰ پارس خودرو و ..اتفاق افتاده است.

افزایش تولید گروه خودرو سازی سایپا

گروه سایپا نزدیک به یکسال گذشته،با تلاش متخصصان داخلی توانست تولید روزانه خود را به‌طور میانگین به بیش از ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در روز برساند، واین در حالی است که در سال  ۱۳۹۷ تولید روزانه  این مجموعه به حدود ۷۰۰ دستگاه در روز رسیده بود.

این گروه خودرو سازی موفقیت خود را در شرایطی بدست آورد که کشور در شرایط سخت تحریم قرار دارد و خودروسازان از معضل بدهی به قطعه سازان رنج می یرند.

با توجه به آماده‌سازی و پیش‌بینی‌های لازم جهت افزایش تولید در سه ماه پایانی سال ۹۸، به‌نظر می‌رسد گروه خودرو سازی سایپا بتواند تا پایان اسفندماه، رکورد جدیدی در زمینه تولید خودرو در دوران تحریم و فشار حداکثری، از خود برجای بگذارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت کوییک R توسط  سایپا اعلام شد؛ ۶۹ میلیون تومان برای تغییرات ظاهری

مشخصات تیبا با موتور بهبود یافته؛ کاهش مصرف سوخت و ارتقای استاندارد آلایندگی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط