20 C
Tehran
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹

واردات کامیون‌ های دست دوم اروپایی با 3 سال کارکرد حاشیه ساز شد

از دست ندهید

پلیس راهور ناجا اعلام کرد ؛ جزئیات شماره گذاری خودروهای گذر موقت

رئیس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا شرایط شماره گذاری خودروهای گذر موقت را اعلام کرد. بیت...

مازراتی گیبلی برقی در پکن رونمایی خواهد شد

مازراتی در نمایشگاه خودروی پکن ازمدل الکتریکی سدان گیبلی رونمایی خواهد کرد. بیت ران- حسین ریحانی: مازراتی در حال آماده...

جزئیات الزام نصب پلاک خودرو صفر کیلومتر + رفع مشکلات شماره گذاری

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان الزام نصب پلاک خودرو صفر کیلومتر ، از مهلت به پلیس...

ماجرای ورود کامیون‌ های دست دوم مجددا خبر ساز شده است

بیت ران- در شرایط ممنوعیت واردات خودرو سواری، واردات کامیون های دست دوم و کارکرده با چالش های متعددی همراه است.

چالش های واردات کامیون‌ های دست دوم با کارکرد ۳ ساله

احمد کریمی دبیر انجمن کامیون داران کشور درباره نوسازی ناوگان حمل ونقل جاده‌ای گفت:

رسیدگی به این موضوع در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی دستوری به شرح زیر داده است.

قرار است کامیون‌ دست دوم اروپایی با کارکرد ۳ ساله برای نوسازی ناوگان جاده‌ای وارد کشور شود.

البته پروژه واردات این کامیون‌ها هنوز وارد مرحله اجرایی نشده است.

کامیون های دست دوم

واردات کامیون های دست دوم ، راهکاری برای نوسازی ناوگان فرسوده

در شرایط فعلی تعداد ناوگان‌های فرسوده به شدت افزایش یافته است.

ورود ناوگان کامیون های دسته دوم برای جبران فرسودگی مشکلی را رفع نمی کند.

این کار فقط باعث افزایش تعداد ناوگان‌‌های فرسوده می‌شود.

در عین حال امکان واردات قطعات یا خودرو‌های جدید وجود ندارد.

ورود کامیون‌ دست دوم اروپایی با کارکرد ۳ ساله شاید مفید باشد.

پس امیدواریم دولت هرچه زودتر این آیین نامه را اجرایی کند.

کم کاری خودروسازان و وزارت صنعت

او در ادامه اظهار داشت: متأسفانه خودروسازان و وزارت صنعت در نوسازی و ساخت قطعات کامیون‌ها همکار‌ی لازم را ندارند. خودروسازان طی سالیان گذشته مشکلات زیادی برای این حوزه در خصوص نوسازی ناوگان ایجاد می‌کنند، اما متأسفانه سازمان راهداری نه تنها پیگیر مشکلات نیست بلکه پروژه نوسازی این ناوگان را فراموش کرده است.

افزایش شدید قیمت‌ کامیون در بازار

کریمی با اشاره به افزایش شدید قیمت کامیون‌ها گفت: قیمت تمام شده یک کامیون در ایران چند برابر قیمت تمام شده آن‌ها در کشور‌های خارجی و یا حتی کشور‌های همسایه است. تا چند سال گذشته قیمت یک کامیون ۷۰۰ میلیون تومان بود، اما حالا قیمت آن به بیش از ۲ میلیارد تومان رسیده است.

کریمی در پایان با اشاره به عدم توجه به کاربری کامیون‌ها هنگام واردات گفت: ما در حوزه جابجایی و حمل بار به کامیون‌های یخچال‌دار و کانتینری نیاز داریم، اما واردات چنین کامیون‌هایی به کشور خیلی کم است و نیازهای ما را در این زمینه برطرف نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

آخرین قیمت های بازار و کارخانه +جدول قیمت  

تفاوت کامیون دست دوم اروپایی و آسیایی / قیمت کامیون ایوکو سه سال کار کرده 

واردات کامیون های دست دوم آزاد شد + جزئیات ثبت نام

بررسی ام وی ام ۵۳۰ در بازار دست دوم؛ یک سدان خانوادگی کم دردسر

لاستیک خودرو و هر چیزی که درباره آن باید بدانید + راهنمای خرید تایر

90 دیدگاه

  1. هرچه زودتر باید واردات کامیون های دست دوم اروپایی اجرایی شود.. دولت باید تعرفه گمرکی را به حداقل برساند تا قیمت کامیون به شدت کاهش یابد تا بتوانند رانندگان عزیز که هنوز صاحب کامیون نیستند شرایط ماشین دار شدن برایشان سهل شود… در ضمن کامیون‌های فرسوده باید از ناوگان حمل و نقل از رده خارج شوند تا در مصرف سوخت صرفه جویی شود

      • باسلام ماشین دست دوم اروپای کجاوقاتل جان رانندهای بدبخت باماشینهای اشغال چینی کجا یوسف ازشهرکرد

      • با سلام بنده خودم نزدیک ۲۵سال دربیابان باکامیون مشغول رانندگی هستم وتو این مدت فقط یه تجربه کسب کردم که هرچی به سرمون بیاد حقمونه شدیم بازیچه دست مسئولین درخصوص واردات همش دروغ وسرکاریه ونفعش فقط مال دلال ورانت خورهاست اینو باید هرراننده ای توگوشش فروکنه که این طرح فقط برای اون بود که اونایی که سرمایه ای دارن بریزن تو دست دلال وازدست بدن راننده توایران یعنی محروم ازاجتماع این کامیونها به بهانه نوسازی برای رانندگان حمل ونقل انجام شد ولی بجاش کامیونهای دولتی نوسازی میشن

      • خدا نگذره باعث و بانی اون کسی رو که ماشین های چینی زیادی رو وارد ایران کرد و ما قشر بی کس و کار رو با خاک یکسان کرد
        ما رانندگان شدیم گاو شیر ده برای بقیه ،نه ارزشی برا ما قائلن نه جایگاهی داریم که بتونیم بهش تکیه کنیم ،
        لیاقت ما رانندگان زحمت کش تو این مملکت ماشینهای لجن کش چینی نیست
        الانم که بحساب خودشون میخوان کاری بکنن که این لجن های چینی کمتر بشه هی سنگ میندازن و کشش نیدن تا دلار برسه به آسمون

    • درست می فرمائید من خودم ساکن اروپا هستم .اینجا کامیونهایی هستند که قبلا لیزینگ بودند و بعداز یک یا دو سال به فروش می رسند که خیلی کارکرده باشند بیشتر از چهارصد هزار کیلومتر نیست و با یک دوم یا دو سوم قیمت کامیون نو میشه خریداریشون کرد و چونکه در اروپا بجز سوئس و ایتالیا جادهای کوهستانی کم هستند اکثرا دارای شرایطی در حد نو و کم کار هستند البته هستند کسانی در بدنه دولت که مخالف هستند چونکه یا سهم دار و یا وارد کننده کشنده های چینی هستند که بیشتر به سود و درآمد شخصی خود تا امنیت جاده های کشور فکر میکنند بجز لیزینگ ها یک سری کانیون و کشنده هستند که به خاطر اینکه فروش نرفته اند به صورت استوک و با تخفیف ۳۰% به فروش می رسند که در اصل نو هستند ولی تولید یک تا سه سال قبل هستند
      شرایط گمرکی هم در راستای خواسته وارد کنندگان محصولات چینی عمل میکنند چونکه در بدنه دولت پشتوانه دارند

      • بالاخره ثبتنام کنی میدن کامیون یا باز منتظر میزارن کن سال پولمونم از دستمون میگیرن

      • ما که ماشینمون رو فروختیم و دیگه نتونستیم ماشین بگیریم چه باید بکنیم،
        مسئولین خواهشن به فکر راننده های که ماشین اسقاط ندارن هم باشن ، ماشینمون رو فروختیم و دیگه نتونستیم بخریم و حالا
        مدتهاست که بیکار نشستیم خونه ، این چه
        وضع بازار اصلآ نمیشه یه خرید و فروش کنی
        امروز اگر چیزی رو فروختی دیگه فرداش نمیتونی بخری ، مسئولین خواهشآ با وارد
        کردن ماشین و ثبت نام لیزینگی بازار اشفته
        ماشین رو سر و سامان بدید ، خواهشآ

    • حرف خوب میزنی ولی کو خریدار😂حالاحالاها باید پشت فرمون کامیون مردم.حسرت کامیندارشدنو بکشی داداش..کاش میشد اما نمیشه

  2. وقتی در یک کشوری خودرو سازان توانایی تولید مصرف داخل کشور خود را ندارند طبیعی است که باید از بیرون تهیه شود.
    اگه تهیه نشد مصلما عوارضی ناشی از بی بندو باری بوجود خواهد .وسودجویان بهره اصلی رامیبرند

    • سلام. دولت محترم چرا مثل کبک سرت رو زیر برف کردی چرا ما رانندها گناه کردیم که هر روز باید شاهد گرونی کامیون باشیم بازار رو ول کردی به امان خدا هر کی هر چی دلش بخواد بفروشه یکم از دولتهای همجوار یاد بگیرین کشورهای فقیر اوضاعشون بهتر از ماهستن کجا کی دیدن ماشین بشه ۵میلیارد واقعا تاسف داره

  3. بابا پدرمون در اومد ازبس نشستیم تا واردات انجام بشه. تا دوسال پیش اف اچ 500 قیمتش 460ملیون بود الان شده دوملیاردو.خورده.بنز زیر مدل 60 قیمتش زیر 80 ملیون بود حالا شده بالای 400ملیون .من توارزونی فروختم که وام بگیرم ماشین نو بخرم.دیگه نتونستم . بخدا بدبخت شدیم رفت تا کی باید تاوان بدیم

    • سلام من هم مثل راننده های دیگه سال 96 رنو 460 به 250میلیون فروختم که خیر سرم ماشین نو بخرم که الان همون ماشین خودمو میگن 1500میلیارد خوب واقعا انصافه که اینقدر……. لطفااگه میشه زودتر تعرفه ماشینهای وارداتی رو بگید ممنون

  4. با یک کامیون خودم وسه تا پسرم کارمیکردیم کامیون امیکو کشنده ۶۳۰تومن بود ماشین خودمو فروختم ۶۰۰ تومن امیکو بخرم دریک روز شد ۸۰۰ تومن بیچاره شدیم الان باید ۲۰۰ تومن بذارم روش که ندارم شرکت امیکو وسایپا دیزل ایران خودرو دیزل فقط کامیون چینی تولید میکنند به تعداد تزریق قطره چکانی نمیذارن قیمت پایین بیاد یا واردات بشه خداوند همه مردم ایران رو ازشر رانت خورها نجات دهد

    • سلام آقای کریمی بی خبر من خودم فاو خریدم تو گرونی ۲۸۵اف اچ خریدم ۴۲۸کجای کاری دوتا کله تریلی باهم هفتصد شده کجای کاری

    • سلام بررانندهای باشرف راننده بایدواسه یک لقمه نان ازهمه چی بگذره ازراننده ایرانی بی ارزش تردردنیاپیدانمیکنی همکاران عزیز کم نیستن رانندهایی که بخاطرتعویض کامیون کامیون خودرافروختن بخاطربی ثباتی بازاردرقیمتهای نجومی دیگرقادربه خریدکامیون نیستن امیدوارم به وعدهای دوروغین توجه نکنید وسرمایهای خودرابه دست دلالان فریبکار ندهید

  5. منم بدبخت شدم کامیون فروختم تا بهتر کنم بدتر شد چرا هیچکس نیست فکری بحال ما بدبختی راننده بکند بایک کامیون ۴خانوار رو ما ازخودمان بود حالا پیش کی دست دراز کنیم

    • سلام.اقای کریمی عزیز.من پارسال همین موقع اف اچ 84 فروختم 430 میلیون همین موقع تو بهمن ما.رفتم وام بگیرم مدل بالا بگیرم.تا وامم جور شد نتونستم بخرم الان اف اچ 84 خودمو باید بهرم یک میلیاردو سیصد میلیون.اخه این کجاش انصافا.یک میلیارد باید بزارم رو پولم دوباره ماشین خودمو بخرم

      • دلیل بی ارزش شدن پول هست و سیاست های غلط دولت
        من سه سال پیش تو بلژیک کشنده fh16 720(مخصوص بارهای بین ۴۰ تا ۶۰ تن ) گیربکس اوتماتیک دو دیفرانسیل فول اپشن خریدم ۹۵۰۰۰ یورو شش ماه پیش با ۵۸۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد فروختم یک سوم قیمت تقریبا ۳۷۰۰۰ یورو این یعنی اقتصاد سالم ولی تو ایران اگر ده سال پیش یک کشنده رو مثلا ۵۰۰۰۰ یورو خریده باشید بعد از چند میلیون کیلومتر کارکرد و فرسودگی بر اثر ده سال کار کردن همون رو به سه الی شش برابر قیمت می فروشند که در اصل به دلیل اقتصاد بیمار سیاستهای غلط و تراز نبودن میزان عرضه و تقاضا هست

      • هر چه زودتر باید فکری کنن اونهای که در راس کار هستن خیلی ها تو این بازار بدبخت شدن رفت

  6. منم بدبخت شدم کامیون فروختم تا بهتر کنم بدتر شد چرا هیچکس نیست فکری بحال ما بدبختی راننده بکند بایک کامیون ۴خانوار رو ما ازخودمان بود حالا پیش کی دست دراز کنیم

  7. سلام ای کسی که دستت میرسه کاری انجام بدی لطف کن و انجام بده من کامیون داربودم کامیون را فروختم بهترش کنم دیگه نتونستم بخرم شدم راننده دیگران اشتباه از خودم هم بود ولی فکر نمیکردم ۵ برابر شود خواهش میکنم با وارد کردن کامیون دست ۱۰۰۰ قیمت کامیون پایین بیاورید دارم سکته میکنم لطفا کمک لطفا کمک لطفا کمک

  8. سلام کامیون فروختم خواستم بهترش کنم دیگه نتوستم بخرم خودمم مقصرم میدونم چون فکر نمیکردم ۵ برابر بشه ای کسی که دستت میرسد کاری بکن دارم سکته میکنم لطفا

    • من‌‌یک‌مرد‌مجرد‌هستم‌یک‌ایسوزو‌‌مدل‌نود‌داشتم‌‌‌یک‌اقای‌برا‌‌من‌رانندگی‌میکرد‌‌‌ماشینو‌فروختیم‌که‌ده‌چرخ‌بخرم‌‌دو‌دونگشو‌بنامش‌بزنم‌‌تا‌فروختیم‌‌ماشین‌قیمتش‌رفت‌تو‌اوج‌اسمون‌وحالا‌خودم‌هیچ‌ولی‌اون‌مرد‌بنده‌خدا‌سه‌تا‌بجه‌داره‌الان‌بیکار‌وبا‌بدبختی‌مواجه‌شدیم‌تورو‌خدا‌کاری‌انجام‌بدین

      • سلام این کامیونهای مدل پنجاه و شصت با این مصرف سوخت و استهلاک که دارند که تو کل دنیا دیگه استفاده نمیشند. شما چطور روتون میشه به این کامیونها میگید ناوگان حمل و نقل. واسه کشوری مثل ایران زشته این کامیونهاش باشه. یعنی اندازه عراق هم راننده هامون لیاقت ندارند اونا اف هاش سوارند ما هنوز تو ده چرخ مدل پنجاه و شصت هستیم. ظلم هم حدی داره بخدا

      • امروز مردم ایران هرچی بخوان همون میشه.اگه قیمت پایین نمیاد واسه اینه که مردم نمیخوان.اگر هم میخوان حاضر نیستن هزینه ی این خواستن رو بدن.

    • گرانی کامیون به علت بی ارزش شدن پول مملکت ما میباشد،به جای از بین بردن دلارهای باقی مانده در خزانه دولت به فکر وارد نمودن قطعات اصلی و دارای برند خوب جهت کامیونهای موجود در کشور باشید،وگرنه با این وضعیت حاکم در بازار قطعات بی کیفیت وگران عملا ناوگان حمل و نقل کشور در مدت کوتاهی از حرکت خواهد ایستاد

  9. سلام خسته نباشید از شما ریاست محترم خواهش میکنم….خواهش میکنم نظارت داشته باشید من خونه فروختم ماشین ایسوزو ۸تن کله جدید خریدم ایسوزو فروختم ۱۵۰ تومان که گفتم یکم پول بزارم روش تک بخرم .ثانیه به ثانیه ماشین گران شد الان بدبخت شدم صفر صفر شدم خونه از دست دادم ماشین از دست دادم الان با اون پول یک خونه اجاره کردم .الان میرم کارگری میکنم زیر دست بنا

    • سلام ماها که واقعا کننده کار باکامیون بودیم واقتصاد کشور روی دوشمون بود بایک اشتباه کوچک که قصد تعویض کشنده را داشتیم بدبخت شدیم وبی ماشین .الان کشوربرای حمل کالا گرفتار شده چون بیشتر کامیونهای کشور احتکار شدن ودر سوله ها خوابیدن .واردات کامیون اول بنفع مردم است چون قیمت پایین بیادکرایه حمل ارزان وکالاها ارزان میشن .دولت هم این امررو میدونه چرا اقدام نمیکنن نمیدونم .لطفا بفکر ماهاوبیشترمردم باشید.خواهشا این متن رابه مسولین برسونید

  10. سلام اقای کریمی بنده هم ۱۴ ماه پبش با فکراینکه ماشینمو عوض کنم بهترشو بخرم بدبخت شدم اکثر تریدارا منو میشناسن بعداز بیست سال کشنده سواری برای یک لقمه نون با یک اشتباه موندم اگه وارداتی هست بگید به دادمون برسید داودی

  11. سلام تو روبه قرآن کمک کنید واردات صورت بگیره تا شاید خدا کمک کرد دست این دلالان هم از سودجویی بریده بشه ماشین سنگین خیلی گرون شده.من یه جوونم که با بدبختی بابام راضی کردم ماشینی که 23 سال باهاش کار میکردو بفروشه یه ماشین بهتر بخره که کار کنم مدارکم همه تکمیل ماشینو فروختیم دیگه با این قیمتا نصف ماشین خودمون هم نمی‌تونیم بخریم.الان بدبخت شدیم تکلیف ما چیه واقعا؟ دلالان هم که باعث ای بدبختی مردم شدن فقط فکر جیب خودشون هستن.خدا ازشون نگزره که باعث بدبختی خیلی از راننده ها شدن

    • اقای کریمی،افچ۸۳بوده۲۱۰ملیون الان شده یک ملیاردودویست ملیون درواقع۶برابرکه الان پانزده سال کارحساب میشه،به خاطر نقش تحریم وسو استفاده دلالان ،چرانبایدکمک کردبه واردات کامیون های۳سال کارکه گره گشاست برای شکستن قیمت های فعلی

  12. یه زمانی ماشینهای فرسوده را به قیمت سال تولیدشون میخریدند . من کمپرسی مدل ۵۴ را فروختم ۵۴ تومن

    • اگرمثل دیگر کشورها هر کسی اختیارپولشون را داشته باشند قوانین بنفع مردم وضع بشه مثلا یک کشنده رنو اتومات ۱۰ سال کارکرد با کانتین تمیز اشمیتز آلمانی دراروپا ۱۲۰۰۰ دلار قیمت داره
      بسیاری ازکشورهای جهان سوم قوانین ساده دارند که مصرف کنندگان براحتی شخصا ازکشورهای اروپایی خریداری کرده وبا پرداخت عوارض در کشور خود. شماره گذاری میکنند
      آقایان مسوولان راهداری که هی میگید ماشین ۳سال کارکرده آنهم توسط دلالان شرکتهای حمل ونقل. می‌توانند وارد کنند اگرواقعا این معضل گرانی سرسام آور بازار کامیون حل بشه واردات کامیون سنگین تا۱۵ سال کارکرد را آزاد کنید وبجای اینکه مافیا ی واردات و لیزینگ خون این قشر زحمتکش رابمکند براحتی وسیله خودرا تهیه کنند واین بازار پرتلاطم. کامیون. آرام بگیره

  13. سلام من راننده هستم مارانندها بیچاره شده ایم از دست دلالهاهر هفته ۱۰۰میلیون میزارند روقیمت هر ماشین کسی هم نیست به دادما برسه

  14. عزیزانی که پارسال کامیون خود را فروخته و بدبخت شده اند، منم یکی مثل شما هستم که کامیون خود را فروخته و با این قیمت های جدید سکته نکنم شانس آوردم. من فقط این را فهمیدم که همه به فکر منافع شخصی خودشان هستند، فقط مگه خدا به ما رحم کنه که بتونیم دوباره کامیون بخریم.

    • سلام آقای کریمی یه ماشین فاو مدل ۹۴ داشتم بیست پنج سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم وهرماه ۳۰۰ و۲۰هزار تومان پول فیش بیمه میدهم برج ۹۶/۶ فروختم به مبلق ۲۵۰ ملیون تومن میخواستم ماشین بهتر بگیرم دیگر نتوستم الان با اون پول هیچ کار نمیتونم انجام بدم ماشینهارا تود دیوار شیپور میگذارند و روی قیمت کسی نضارت نمی کند و ماشینها افتادن دست دلال و وقتی برای خرید ماشین زنگ میزنم برای قیمت ماشین در جواب می گویند میگویند کسی ماشین را به قیمت بانگاه نمیدهد و هرچه دلالان می گویند همان قیمت ماشین است آقای کریمی شما اگر کاری ازدست شما برمی آید به خدادریغ نکنید

  15. اقای کریمی،افچ۸۳بوده۲۱۰ملیون الان شده یک ملیاردودویست ملیون درواقع۶برابرکه الان پانزده سال کارحساب میشه،به خاطر نقش تحریم وسو استفاده دلالان ،چرانبایدکمک کردبه واردات کامیون های۳سال کارکه گره گشاست برای شکستن قیمت های فعلی

  16. سلام رییس جان بخدا هم برا مملکتمون ایراد داره هم این ملت گناه دارن سوار ماشین هوو و دنگ وفنگ بشن تو رو خدا ماشین اروپایی وارد کنید بخدا اگر ۲۰سال کار هم باشد از ماشین چینی بهتره تو مرز تمرچین پیرانشهر عراقی ها رو میبینم بخدا ما رو مسخره میکنن دلم به حال خودمون میسوزه تو رو خدا لطف کنید در راه خدا.

  17. سلام آقای کریمی
    من خرج دوخانواده رو میدم ماشین اف اچ مدل ۸۱داشتم فروختم بهترشو بخرم الان توان خریدن ماشین خودمو ندارم ازتو خواهش میکنم یک فکری به حال این راننده های زحمت کش بکنید بخدا گناه داریم چیکارکنیم بریم دزدی کنیم لطفا مانع واردات ماشین سنگین نشید خودتون یک سر به نمایشگاه کامیونداران بزنید قیمتها هوایی شدن

  18. سلام شما را بخدا من راننده هستم سال گذشته ماشینم اسکانیا380بود فروختم بهتری بخرم الان قیمتها چند برابر شده فکر به حال ما بدبخت بیچارهها کنید این ماشین دست دومها وارد بازار کنید تا مشکلات کمتر باشه

  19. سلام آقا خودتون بهتر میدونید که چطور دست دلالا ورانت خواران را قطع کنید کامیون های دست دوم عالین به هر که کارت هوشمند فعال یا پایه یک یا ماشین فرسوده داره بدین تا برسه به دست اهلش ممنون

  20. با سلام خدمت عزیزان حمل ونقل خودتون بیشتر از وضعیت خبر دارین کنار جاده ببینید چقدر ماشین خراب شده افتضاحه بهترین کار همین ماشینای دست دومه خیلی عالین به کسی بدین که پایه یک داره با ثابقه کار هوشمند فعال یا ماشین فرسوده داره ممنون

  21. آقا کریمی سلام بنز تک مدل 48 شده400 میلیون میخوان خودر فرسوده از رده خارج کنن همینو از دست بدیم چقدر ازمابخرن 400 میلیون بعد اف اچ شده2500000000 میلیارد یعنی چی یارو دلال نمایشگاهی هرروز صبح ازخواب پا میشه تو شیپور دیوار هی صفر اضافه میکنی کی که جلو اینارو بگیر با این سایتهای 000000000000000صفر اضافه کن جیب خودشون پر میکن تو را خدا یه کاربکنین ماشین وارد بکنین یا این سایتها تعطیل کنید ماشین 200 میلیونی توجیه اقتصادی نداره ماشین 2500000000میلیاردتوجیه اقتصادی داره

  22. سلام.آقا جان مادرتون این حباب قیمت کامیون رو بتر کونید بدبخت شدیم مگه ما آدم نیستیم جز این حرفه چیز دیگه ای بلد نیستیم خانوادمون چی بخورن آقا به فکر مردم باشید لطفاجان مادرتون

  23. والا برا ایران زشته به این کامیونها که تو جاده هستند میگید کامیون. با این مصرف سوخت و این استهلاک. نمیدونم این مافییا کی هستند که نمیذارند حتب کامیون دست دوم وارد بشه. ظلم هم حدی داره بخدا

    • خواهش میکنم از مسئولین ی فکری بحال قیمت کامیون بکنن من خودم کامیون داشتم فروختم سال نودوهفت دیگه نتونستم بخرم دوسه ساله بیکار تو خونه نشستیم از مسئولین خواهش میکنم ی فکری بحال قیمت کامیون بکنید

  24. سلام آقا کریمی من زیرمایلرمدل۸۲داشتم برج۵سال۱۳۹۷فروختم۲۳۵ملیون رفتم بانک وام بگیرم کشندبخرم ریس بانک گفت باید۲برج پولت بزاری بانک تاوام بهت بدیم بعد۲برج پول ماشین پول وام ماشین خودم بهم نمی دادن فکری بحال ما کنید ازشما میخواهیم بزاریدواردات کامیون از اروپا ازادبشه

  25. سلام.اقای کریمی.من پارسال همین موقع درست همین موقع تو بهمن سال 97 ماشین اف اچ 84 فروختم 430 تومن.رفتم وام بگیرم مدل بالا بخرم.تا وامم جور شد دیدم اف اچ سر ب فلک کشیده.الان همون اف اچ 84 شده 1میلیاردو 300 میلیون تومن.چند صد برابر شده.الان بخوام برم ماشین خودمو بخرم باید 1 میلیارد پول بزارم رو پولی ک ماشینو فروختم ک بتونم برم ماشین خودمو بخرم دوباره.اخه خدایش انصافا این چرا رسیدگی نمیکنید.بابا خدا پرست باشیم.این انصافا الان شدیم راننده مردم. بابا واردات رو ازاد کنید تورو ب حضرت عباس

  26. به نظرتون واردات آزاد بشه به قیمتی که تموم میشه میدن دستتون الان یه داف سه سال کار کرده مدل 2017 با یورو 15000تومان از 300ملیون میشه تا 500ملیون بستگی به تمیزی ماشین داره آیا به این قیمت بهمون میدن

  27. اقای مسعول تو مرزها ماشین های عراقیومی بینیم خجالت میکشیم شما خجالت نمیکشین از خون شهدا درخون ماهم هست رانندهای عراقی از ما بهترن ایران نباشه میمیرن ولی خودمون چه

  28. باسلام
    بابا خداوکیلی اگه دوتا مسول پدر مادر داربیان وباجدیت پیگیراین گرانی‌ کامیون بشن میبینن همش داره از سمت همین نمایشگاه دارا و دلالای اسلامشهر آب میخوره چطور سلطان سکه را گرفتن سلطان فولاد را گرفتن وخیلیای دیگه….. اگه بخان سلطان گرونیه کامیون را هم میتونن بگیرن اما حکایت اینجاست که کسی دلش واسه راننده نمیسوزه وگرنه قوه قضاییه24ساعت باجدیت بیاد توی شهرک کامیون اسلامشهر از این نمایشگاه دارا سوال کنه این قیمتا را برچه مبنا واساسی اینقد بالا بردین وهمونطور که توی این گرونی کلی راننده ماشیناشونو تو ارزونی ازدست دادن وبیچاره شدند دوتااز اخلال گرای بازار کامیونو اعدام کنه اونوقت فرداش همه چی درسته

    • مسولین در خواب هستن کجای دنیا اف اچ ۵۰۰دو ملیاردو نیم فقط دلال ها دار میخورن مملکتمون افتاده دست دلال ها هر قیمتی که دوست دارن میفروشن بنز تک مدل ۵۲شده۴۰۰ملیون واقعا داریم به کجا میریم انشالاه ثبت سفارش باز بشه همه ما که مال باخته هستیم دباره صاحب کامیون بشیم باعلی

  29. اقا ما که کارمان این بود فروختیم بهترش کنیم بدتر شد دارم سکته میکنم اقایان مسول لطفا فکری بردارین کمکمان کنید

  30. اقای کریمی عزیز این درست نیست یک عده شکم سیر و دلال نامه بالا بلند بنویسند به مسعولین که اگرواردت شروع بشود ما ضرر میکنیم پس جوابگوی ضرر قشر زحمت کش راننده با چه کسیه درضمن کامیونهای فرسوده ای که الان در مزایده‌های دولتی به قیمت پانصد میلیون فروخته میشوند اگر طرح جمع آوری ماشینهای فرسوده اجرا شود خود دولت این کامینهارو به قیمت یک صدمیلیون خریداری میکند؟

  31. سلام وقتی تو کشور ما هنوز ماک ۵۸ و وایت و بریک وایت دارند تردد می‌کنند مسولیت فکر اینند که کامیون‌های دست دوم اروپا مشکل ساز میشود.??

  32. باسلام تقای گریمی منم توارزونی ماشین فروختم مدل لالت بخرم که یحویی کرون شد دیکه نتونستم بخرم رفتم شدم راننده مردم با چهار نفر خانواده بچه کوچک کی میخواد جواب مارا بده اون وقت میکین بیتید رای بدید

  33. آقای کریمی مثل اینکه از یه کشور دیگه ای اومده و از شرایط خبردارنبوده یا اینکه به قول قدیمیها تو گوش گاو خوابیده که اینجور بی خبر بوده اند

  34. مگه چه خبرچندتاکامیون دست دوم واردکردن این همه حیاهونمیخواهد رانندگان بدبخت مردن بااین کامیون های فرسوده یابیکیفیت چینی بودجه نداریم چطورمجلس200میلیاردیورو واسه سپاه قدس داره ولی به رانندگان میرسه نداریم به جایی رسیده که کامیون کارنمیکنه زنش میره کارمیکنه این دولت خجالت هم نمیکشه الان هم شده برنامه کرونا بازبدبخت رانندگان توسالن های بارسوغات میارن واسه خانواده هاشون

  35. الهی خدا ب زمین گرم بزنتتون ک ما راننده ها رو بدبخت کردین اگ میخواین وارد کنین زودتر تورو قران .خدانسل همه ی شما مسولین بی لیاقت مفت خور رواندازه

  36. باسلام تازمانی که دلال جماعت پشتیبانی میشوندآنهم توسط خوددولت قیمت ماشین سرسام آور میشودیه کشنده fhالان بالای ۳میلیاردقیمت داره یه راه بیشترنداره کسانی بایدورود بکنندکه شهیدوالا مقام قاسم سلیمانی روالگو قراردهنداگرجناب رئیسی بیان وسط یاسپاه شایدبتونن این مشکل بزرگ رو حل کنندبابدکسی تحویل بگیره که واقعادلش به این کشورشهیدپروربسوزه نه اینکه دوپاسپورته باشن

  37. راه کار ارزون شدن کامیون این هست ک تمام ناوگان فرسوده رو از رده خارج کنن و کارت سوخت شون رو بسوزونن وهوشمندشون رو باطل بعد ورود کامیون دست دوم با ارز ۴۲۰۰تومن اون موقع هم راننده های بی نوا ب ی نوایی میرسن هم آلودگی هوا از بین میره هم در سوخت صرفه جویه میشه هم دهن دلالان خبیث اسفالت میشه جناب کریمی التماس تفکر

  38. سلام من یک راننده هستم میخواهم کار کنم شغل هم راننده است من بران واقعا سخت است که بخوام چهار نفر شریک بشم و کار کنم و چرخ مملکت و صنعت بچرخانم واقعان مسولان فکری کنید و واردات خودرو را شروع کنید مطمن باشید جوان های هستند که همه بیکار شدن به خاطر افزایش کشنده ها و کامیون دلال ها ضرر نکردن و اگه واردات شروع نشد چرخ مملکت مطمن باشید از کار می افتد من عنوان یک شهر وند ایرانی به جرعت میگم دلال ماشین خریده اصلا نمیفروشد و کارت گازوییل اش ماهیانه. 10 میلیون براش کار میکند خواهش میکنیم واردات شروع کنید باتشکر

  39. سلام تو رو به قران یه کاری بکنین مسولان محترم. منم یه تک باری داشتم پارسال فروختم که جفت بخرم. ماشینم دادم 150 الان شده 750. 3تا سکته زدم. خداوکیلی یه کمکمون بکنید. یه بنز مدل 57 دارن میگن 600ملیون

  40. سلام سخته که یک شبه کامیون به بالاترین قیمت برسه به نظر بنده همان طر ح کامیون کارکرده اجرا بشه تو کشور تاثیر زیادی رو کاهش قیمت داره

  41. سلام منم ایسوزو ۸تن داشتم کله جدید ۲ماه پیش فروختم تک بگیرم الان ماشین ایسوزو خودم باید ۲۰۰ملیون بگذارم روش نتونستم بگیرم این چه مملکت هست یک تک ۵۵ اوراق میگه ۵۰۰ملیون بابا بداد این رانندها برسید قیمت این کامیون کم کنید اون مسعول که نمایدنده این کار هست اگه خدا شناس هست و خدای قبول داره بداد ما برسه بخدا شب تا صبح خواب نداره سکته نکنم خیلی هست

  42. سلام تاموقع که روحانی رییس جمهوره هیچی درست نمیشه بیخیال تر ازاین ادم ایران بخودش ندیده اگه انسانید بدرد مردم بخورید یه راننده چه گناهی کرده بااین گرونی کامیون چخبره لامصب واردکنید قیمتش بیادپایین

    • آ قاچرا هیچ نهادی نظارت نداره روقیمتهایی که تواین سایتها مثل سایت دیوار هرکی به هرکی شده ،یه جورکلکله بین خریدار وفروشنده که فروشندها نصفشون اصلا ماشین ندارن فقط الکی قیمت بالامیدن وبازاروبه هم ریختن یه عده هم ماشین دارن برافروش که تواین چرخه بازی میخورند وبااین قیمتا ی من دراوردی بعضی ها نمیتونن ماشین بفروشن چون قیمتها حباب داره وخریداری نیست وبازاردچاررکودبیسابقه ای شده ،که دودش به چشم خریداروفروشنده واقعی میرود.

  43. سلام هر چه سریع تر اینکارو بکنید خواهشنا واردکنید قیمت ماشین ها بیاد پایین بخدا دیگه نمیشع اینجوری با این گرونی هازندگی کرد

  44. اقا زادها نمیزارن ماشینهای خارجی ارزان قیمت وارد بشه.قیمت کشنده دست دوم بسیار ارزان در کشورهای مختلف غیر ایران

  45. خودروهای سواری کالایی لوکس به شمار می آید و واردات وعوارض گمرکی بر طبق سلیقه قانون گذاران انجام میشود من درعجبم که کامیون کشنده که در خطوط بین المللی مشغول فعالیت هست وارز وارد کشور میکند وپرچم دار صنعت تولید ومصرف میباشد .
    چرا ورودش ممنوع یا بعضا با تعرفه نجومی گمرک روبرو میباشد.
    زمانی نه چندان دور کشور ایران قویترین حمل ونقل را در بین کشور های همسایه داشت ومتاسفانه به علت بی کفایتی مدیران مربوطه مسیری رو به زوال را طی میکند .
    مهمترین عامل جهت بهبود وضع موجود ورود کامیون های برند با کارکرد دو تا سه ساله میباشد البته با تعرفه صفر

  46. اگر واردات کامیون انجام نشه خیلی از مشکلات از سر راه برداشته نمیشه مشکلاتی همچون تردد خودروهای فرسوده مصرف بالای سوخت که با نوسازی در سوخت خیلی صرفه جویی میشه آلودگی هوا در شهرها واین مشکلات به نفع دولت نیست..البته مشکلات دیگه هم هست که مانند بالا رفتن قیمت کامیون..چون دلالا با احتکار کامیون باعث شدن قیمت کامیون تا مرز 3میلیارد بره….روزی که دلار 4000تومن بود قیمت یک کشنده 400میلیون بود..الان قیمت دلار رسیده به 16000تومن یعنی 4برابر پس با این حساب قیمت یک کشنده نهایتا باید برسه به 1600000…نه اینکه 3میلیارد..با این قیمتها هیچ راننده ایی انگیزه ایی برای خرید کامیون نداره…ووقتی تعداد کامیون کم باشه کرایه ها بالا میره واین گرونی در کرایه باعث میشه خیلی چیزایی که به حمل و نقل ربط داره گرون بشه..ما با واردات میتونیم بین راننده ها ایجاد انگیزه کنیم برای خرید کامیون واین مشکلات و از سر راه برداریم…به امید روزی که دولتمران ما با مشاوره درست واردات و شروع کنن حتی شده با ارز آزاد تا مشکلات این قشر زحمت کش جامعه وهمچنین دولت حل بشه..ب امید اون روز…..

  47. سلام بخدا یک فکری برای این قیمتهای الکی بکنید اولیل سال گذشته ماشینم فروختم دیگه نتونستم بخرم الان شدم راننده یک ادمی که تا حالا نمیدونسته ماشین چیه تورو بخدا یک کاری کنید ماشین برسه دست احلش هر چپونی که پول داشته شد صاحب ماشین اونیم که حرفه اش بود دستش مونده تو حنا

  48. سلام خواهش میکنم یکی ماروراهنمایی کنه البته اگه اطلاعاتش درسته، میخوام رنو 480ثبت نام کنم ازهمین ماشین های وارداتی که 300میلیون شو اول میگیرن 200میلیونم موقع تحویل، مابقی هم اقساط 7ساله، میترسم ثبت نام کنم، آیا کلاهبرداری نیست، مال شرکت جهان گستر ماموت، البته اینو باخودشون از پشت گوشی گفتن، حضوری ندیدم کسی و، دراصل خرید اینترنتی میشه حالا باید چکارکنم، کسی تا حالا ثبت نام کرده

  49. من زندگیم نابود شد
    بچهام گرسنه میخابن .
    لودرم فروختم ولی انقد گرون شده دیگه نمیتونم بخرم
    قرار بود بفروشم مدل بالا بخرم ولی الان پولش باید بدم ۲ تا پرایید ……مرگ بر ترامپ

  50. معضل اصلی برنامه دیواره یه دلال قیمت بالا میزنه همه فروشنده ها به اون نگاه میکنن بالا میگن….

  51. سلام خدمت تمام رانندگان عزیز بنده سال 95 از خدمتدسربازی فارغ شدم و از بچگی علاقه به این شغل داشتم و بخاطر تنگی دست پدرم قید درسو دانشگاهو زدم و برنامه ریزی کردم که در آینده یه کمپرسی چیزی بخرم مشغول باشم یکی از آشنایان اون موقع یه کشنده ولوو رو پنجاه ملیون تومن خریده بود !!! الان من در حرست یه وانت نیسانم!! واقن با این قیمتهای نجومی که چه عرض کنم با قیمتهای کهکشانی حتی اگه کسی ماشین داشته باشه هم به صرفه نیست فکر کنم کار کردن باهاش… واقعا ایران جایی شده که امشب نمیتونی برا فردات برنامه ریزی کنی چون تا فردا خیلی چیزا عوض میشه… نمیدونم تاوان چیو میدیم ما.. وقتی یه بنز نهصد دهه چهل یا پنجاه الان نزدیک سیصد ملیونه!! ینی این مملکت همه باید آرزوی مرگ کنن بجز کارمندو حقوق بگیر دولتی؟!!

  52. شما ما راننده هارو بدبخت کردید با اخبار دروغ باعث شدید ماشینمون رو بفروشیم الان دوباره می خواهم همون فرسوده خودم رو سه برابرقیمت بخرم برم کار کنم چون شما شدید عین چوپان دروغگو دیگه هیچ کدام از حرفای شما رو باور نمی کنم شما میارید احتکار می کنید که ارز گرون شده تا اونارو هم دونه ای پنج میلیارد بفروشید رحم و مروت تو وجود شما مرده خدا به داد ما فقرا برسه

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

بررسی نسل بندی خودرو لوکس ژاپنی

نیسان ماکسیما در چهل سالگی

نیسان ماکسیما خودروی لوکس ارزان قیمت ژاپنی پهل ساله شد. در ادامه به همین مناسبت نسل های مختلف ماکسیما...

هزینه تعمیر و نگهداری خودرو بنزینی بیشتر از خودرو...

براساس جدیدترین اطلاعات از بررسی های آماری، هزینه تعمیر و نگهداری خودرو های بنزینی ۵۰ درصد بیشتر از مدل‌های برقی است. بیت ران - طبق...

کیا سورنتو 2021 دردسر بزرگ رقبا

کیا سورنتو 2021 با ویژگی هایی رونمایی شده است که می تواند در بازار برای رقبا دردسرساز باشد. بیت ران - روزهای آخر بهمن‌ماه گذشته...
بررسی تغییر نسل هفت مدل خودروی پرطرفدار

تغییر نسل و طراحی خودروهای پرفروش آسیایی

تغییر نسل و طراحی خودروهای پرفروش آسیایی نشان از اهمیت بازآفرینی خودروها و بهبود مشخصا فنی و ظاهری محصولات برای شرکت های خودروسازی است....

قدرتمندترین خودرو پژو معرفی شد؛ پژو 508PSE را بشناسید

پژو 508PSE به عنوان قدرتمندترین خودرو پژو در طول تاریخ این شرکت معرفی شد. در ادامه با این خودرو آشنا شوید. بیت ران - در...

پست‌های مرتبط