آخرین قیمت ها در بازار خودرو ؛ وانت پراید ۶۰ میلیون تومان شد

از دست ندهید

بازار خودرو در طی هفته های گذشته با افزایش قیمت و صد البته کاهش رونق خرید و فروش مواجه شده است. اتفاقات اخیر کشور در هفته جاری کساد بازار خودرو را بیشتر کرده و سبب شده که قیمت ها در برخی موارد تثبیت و حتی کاهش یابند.

بیت ران – گفته می شود که خریداران خودرو از بیم افزایش قیمت خودرو در شب عید خرید خودرو جلو انداخته و همین موضوع سبب افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت شده بود اما در طی هفته گذشته بازار با کساد بی سابقه ای مواجه شده است.

البته فعالان بازار خودرو پیش بینی می‌کنند در هفته‌های آتی باز هم نرخ تقاضا بالا خواهد رفت. به گفته آنها، نوسان قیمت در بازار ارز و سکه نیز بر آینده بازار خودرو اثرگذار خواهد بود، به نحوی که اگر به‌عنوان مثال ارز دوباره مسیری صعودی در پیش بگیرد، قیمت‌ها در بازار خودرو نیز سر به صعود خواهند گذاشت.

بازار خودرو

نوسان قیمت در بازار خودرو

با نگاهی به بازار خودرو متوجه خواهیم شد که در حال حاضر پراید در مدل ۱۱۱ (هاچ بک) قیمتی برابر با ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد که در مقایسه با هفته گذشته افزایش ۵۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد. وانت پراید نیز قیمتی برابر با ۶۰ میلیون تومان دارد. سایپایی‌ها این هفته اعلام کردند که تولید مدل ۱۳۲ پراید را متوقف کرده و به عمر باقی مدل‌های این خودرو نیز تا چند ماه دیگر پایان خواهند داد.

از بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ اما خبر می‌رسد این محصول با کاهش قیمتی جزئی در این هفته و در مقایسه با هفته گذشته مواجه شده است. بر این اساس، قیمت پژو ۲۰۶ پس از نوسانی که این هفته داشته، به ۹۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین تیپ ۵ این خودرو و مدل صندوق دار آن به ترتیب قیمتی برابر با ۱۱۸ میلیون تومان و ۱۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارند.

تیبا و ساینا نیز در هفته جاری و نسبت هفته گذشته نوسان قیمت را تجربه کرده و هر دو با افزایش قیمت مواجه شده‌اند. به گفته فعالان بازار، تیبا در حال حاضر ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد که نسبت به هفته گذشته افزایش را نشان می‌دهد. ساینا نیز در حال حاضر ۶۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که نشان از افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومانی این خودرو در مقایسه با هفته گذشته دارد.

دنای معمولی در حال حاضر قیمتی برابر با ۱۲۷ میلیون تومان دارد که نشان می‌دهد دنا پلاس نیز در بازار خودرو قیمتی برابر با ۱۷۹ میلیون تومان دارد. سمند نیز در مدل EF7 این هفته با افزایش قیمت مواجه بوده و در حال حاضر با قیمتی برابر با ۱۰۱ میلیون تومان قابل خرید است.

لازم به ذکر است که پژو ۴۰۵ در مدل SLX هم با توجه به افزایش قیمتی که داشته، در حال حاضر ۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.  رانا محصولی ۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به شمار می‌رود و سراتو نیز که دیگر مونتاژ نمی‌شود، ۳۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین چانگان نیز در حال حاضر با قیمتی برابر با ۲۱۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و این یعنی، خودروی موردنظر در مقایسه با هفته گذشته افزایش قیمت قابل‌توجهی داشته است. فعالان بازار ساندرواستپ وی را برابر با ۲۴۱ میلیون تومان قیمت گذاری می کنند.

بیشتر بخوانید:

رنو کپچر و رنو کلیو هیبریدی رونمایی شدند؛ خودروهای که قرار بود به ایران بیایند

یاس ، خودروی الکتریکی شهری رونمایی می شود

معرفی و مشخصات کامل دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط