خودروهای شوتی هدف برخورد ناجا خواهند بود + جزئیات

از دست ندهید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: برخورد با خودروهای شوتی (خودرو‌های تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق) در دستور کار ناجا است.

بیت ران – سردار ایوب سلیمانی در سی و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز، اظهارداشت: مهمترین رویکرد نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش بینی و مبارزه است.

وی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهمترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و برتعامل و همکاری دیگر رده‌های ناجا با این پلیس تاکید کرد و گفت: با توجه به دستور العمل‌های صادره از ستادکل نیرو‌های مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز می‌بایست از ظرفیت سایر نیرو‌های مسلح نیز بهره برد.

این مقام عالی انتظامی با اعلام اینکه برخورد با خودرو‌های تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق ( موسوم به خودروهای شوتی ) در دستور کار ناجا است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌بایست همچون گذشته بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده ادامه دهد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های پلیس امنیت اقتصادی ناجا، گفت: در هفت ماهه نخست امسال، این پلیس در کشفیات کالای قاچاق توفیقات خوبی به دست آورده که باید این روند ادامه داشته باشد.

سردار سلیمانی بر تعامل و همکاری تنگاتنگ سایر نهاد‌ها برای مبارزه جدی‌تر با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی اعلام شد / مخالفت پلیس با افزایش همه جریمه ها

برخورد با خودروهای عبوری از خط اضطرار تونل ها آغاز شد + جزئیات

ممنوعیت استفاده از شیشه دودی برای خودروهای تهرانی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط