خودروهای شوتی هدف برخورد ناجا خواهند بود + جزئیات

از دست ندهید

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: برخورد با خودروهای شوتی (خودرو‌های تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق) در دستور کار ناجا است.

بیت ران – سردار ایوب سلیمانی در سی و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز، اظهارداشت: مهمترین رویکرد نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش بینی و مبارزه است.

وی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهمترین ماموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و برتعامل و همکاری دیگر رده‌های ناجا با این پلیس تاکید کرد و گفت: با توجه به دستور العمل‌های صادره از ستادکل نیرو‌های مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز می‌بایست از ظرفیت سایر نیرو‌های مسلح نیز بهره برد.

این مقام عالی انتظامی با اعلام اینکه برخورد با خودرو‌های تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق ( موسوم به خودروهای شوتی ) در دستور کار ناجا است، گفت: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌بایست همچون گذشته بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده ادامه دهد.

جانشین فرمانده ناجا ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های پلیس امنیت اقتصادی ناجا، گفت: در هفت ماهه نخست امسال، این پلیس در کشفیات کالای قاچاق توفیقات خوبی به دست آورده که باید این روند ادامه داشته باشد.

سردار سلیمانی بر تعامل و همکاری تنگاتنگ سایر نهاد‌ها برای مبارزه جدی‌تر با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد.

بیشتر بخوانید:

جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی اعلام شد / مخالفت پلیس با افزایش همه جریمه ها

برخورد با خودروهای عبوری از خط اضطرار تونل ها آغاز شد + جزئیات

ممنوعیت استفاده از شیشه دودی برای خودروهای تهرانی




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

شرکت اینفینیتی چگونه توسط یک ایرانی نجات پیدا کرد؟

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان موتور ژاپن است. مدیر عامل سابق این شرکت یک ایرانی است که سابقه کار...

پست‌های مرتبط