با نشستن در لندرور دیفندر جدید ، احساس می کنید داخل یک خودرو راحت برای سفر نشسته اید؛ خودرویی که مدت ها می توانید در آن بنشینید و از سفر در مناطق مختلف با جاده های سخت لذت ببرید.
بیت ران – در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹، لندرور سرانجام نسخه جدید دیفندر را معرفی کرد.
نظرهای متفاوتی درباره این خودرو وجود دارد. برخی آن را زشت و برخی دیگر پیش رو می دانند. بعصی هم انتقاد می کنند اصالت نسخه قبلی را ندارد.
بیت ران در نمایشگاه فرانکفورت نگاه اختصاصی به این خودرو داشته است؛ با ما همراه باشید.
فیلم در یوتیوب
فیلم در آپارات
معمولا خودروهای آفرود سنتی حرف جدیدی برای گفتن ندارند.
اما دیفندر جدید اینبار دست پری در بخش فناوری دارد.
حتی در زیر کاپوت نیز نوآوریهای زیادی را شاهد هستیم.
لندرور دیفندر جدید با دو پیشرانهی دیزلی و یک پیشرانهی بنزینی توربوشارژر چهار سیلندر عرضه خواهد شد.
همچنین می توان با یک پیشرانهی ۶ سیلندر خطی هیبریدی آن را سفارش داد.
لندرور پیشبینی کرده است مدل پلاگین هیبرید دیفندر نیز تا سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شود.
پیشرانهی توربودیزل دولیتری ۲۳۷ اسببخار قدرت و ۴۳۰ نیوتنمتر گشتاور دارد.
ناگفته نماند پیشرانهی بنزینی دولیتری احتمالا در نسخهی پایهی دیفندر عرضه خواهد شد.
که از سری اینجینیوم خواهد بود و میتواند ۲۹۶ اسببخار قدرت و ۴۰۰ نیوتنمتر گشتاور تولید کند.
قویترین نسخهی دیفندر نیز مدل هیبریدی با پیشرانهی ۶ سیلندر خطی سهلیتری است.
این پیشرانه از یک موتور برقی و باتری لیتیومیون نیز استفاده میکند.
و مجموع قدرت آن ۳۹۴ اسببخار و گشتاورش ۵۵۰ نیوتنمتر است.
دیفندر در دو نسخه می آید
لندرور دیفندر در دو نسخهی ۹۰ و ۱۱۰ به بازار عرضه خواهد شد که مدل ۱۱۰ ابعاد بزرگتری دارد.
سرعتگیری صفر تا صد کیلومتربرساعت در مدل ۹۰ با پیشرانهی هیبریدی، ۵.۷ ثانیه و در مدل ۱۱۰، ۵.۸ ثانیه است.
برای تمامی پیشرانهها هم جعبهدندهی هشتسرعتهی خودکار در نظر گرفته شده است.
بیشتر بخوانید: