کاهش سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌ها /هر سوختگیری ۳۰ لیتر کاهش یافت

از دست ندهید

در پی کاهش سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌ها ، هر بار سوختگیری ۳۰ لیتر کاهش یافت.

بیت ران – شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: از روز اول شهریور ماه میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌ها در هر بار سوختگیری، از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافته است.

به گزارش نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به هموطنان عزیز تاکید می‌شود به منظور سهولت در سوختگیری از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند.

یادآوری می‌شود، میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همان ۶۰ لیتر قبلی است.

ضمنا چنانچه به هر دلیل مراجعین کارت سوخت به همراه نداشته باشند، در تمام جایگاه‌ها، کارت آزاد موجود است.

استفاده از کارت سوخت میزان سوخت مصرفی در کشور را شفاف می‌کند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: در شرایط کنونی استفاده از کارت سوخت می تواند کنترلی بر میزان مصرف سوخت داشته باشد اما باید سیستم های هوشمند موجود بازسازی شود.

هدایت الله خادمی با اشاره به تاثیر استفاده از کارت سوخت در مدیریت سوخت با بیان اینکه در یک مقطع زمانی استفاده از کارت سوخت و سامانه هوشمند باعث شفاف سازی در مصرف سوخت و در نهایت مدیریت مصرف سوخت شد،‌ اظهار داشت: کارآمدی استفاده از کارت سوخت به موقعیت زمانی بازمی‌گردد و برای همه موقعیت ها نمی توان یک نسخه پیچید.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی استفاده از کارت سوخت می تواند کنترلی بر میزان مصرف سوخت داشته باشد اما باید سیستم های هوشمند موجود بازسازی شود چراکه ظرف این مدت از آنجایی که این احتمال وجود داشت که دیگر از کارت سوخت استفاده نشود، آنطور که باید به زیر ساخت ها و سیستم های هوشمند آن توجه نشده است.

خادمی به ایسنا گفت: تا زمانی که همه مردم کارت سوخت دریافت کنند این امکان وجود دارد تا مردم با استفاده از کارت های موجود در جایگاه سوخت گیری کنند. اکنون مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

سرنوشت کارت سوخت موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده

شمارش معکوس استفاده از کارت سوخت شخصی خودرو + جزئیات فعال سازی

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین چقدر است؟

قیمت پایه سئات آتکا خودروسازان راین مشخص شد. براساس اطلاعات رسمی سازمان امور مالیاتی کشور، سئات آتکا را می‌توان...

پست‌های مرتبط