ایران خودرو بیش از ۲۱هزار دستگاه خودروی ناقص و کسری دار را تکمیل کرد

از دست ندهید

ایران خودرو بیش از ۲۱هزار دستگاه خودروی ناقص و کسری دار را تکمیل کرد.

بیت ران – گروه صنعتی ایران‌خودرو ۲۱ هزار و ۴۲۶ دستگاه خودروی خودروی ناقص و دارای کسری قطعات را تجاری‌سازی کرد و به مشتریان تحویل داد.

به گزارش ایکوپرس این اقدام با هدف انجام تعهدات ایران خودرو در پی دستور مدیریت ارشد مبنی بر تداوم تکمیل خودروهای ناقص و عدم توقف تحویل خودرو به مشتریان بوده است.

‏‎از نتایج این اقدام در تعطیلات، که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو و تلاش در جهت دستیابی به اهداف این گروه در تامین رضایت مشتریان بوده است.

‏‎براساس این گزارش تجاری‌سازی خودروهای دارای کمبود قطعه، با تلاش گروه ایران خودرو و همچنین همراهی و مساعدت به موقع قطعه‌سازان محقق شده است.

‏‎گروه صنعتی ایران‌خورو، انجام تعهدات و جلب رضایت مشتریان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی سالانه خود قرار داده و امیدوار است، در سایه حمایت ملی از صنعت خودرو کشور بتواند، گام‌های جدی در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.

‏‎در این راستا، هیات مدیره ایران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف، فعالیت‌های گروه در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده، بیش از گذشته تداوم خواهد یافت و به صورت کامل و با اشراف اطلاعاتی بر فرآیند تولید نظارت خواهد شد.

هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو در این اطلاعیه بر ضرورت همکاری مجدانه در ایفای مسئولیت اجتماعی تاکید کرده است تا این گروه بتواند ضمن انجام تعهدات و استمرار  فعالیت‌های گروه به عنوان سرمایه‌ای ملی و یکی از موتورهای محرک اصلی اقتصاد کشور در ایجاد رونق تولید و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عمل کند.

 

بیشتر بخوانید: 

۱۸۰ هزار خودروی ناقص هنوز معطل تکمیل قطعه هستند/افزایش مطالبات قطعه سازان

همکاری سایپا با وزارت دفاع برای تولید مشترک قطعات پیشرفته خودرو

وزارت دفاع ظرفیت ساخت ۱۴۷ قطعه‌ی موردنیاز تولید خودرو را دارد

قرارداد خودروسازان با وزارت دفاع برای بومی‌ سازی قطعات خودرو

 

 




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط