قیمت روز پراید در بازار کاهش پیدا کرد + قیمت انواع خودرو سواری پراید

از دست ندهید

در بازار تهران قیمت روز پراید در بازار کاهش پیدا کرد.

بیت ران – در پایان هفته جاری با توجه به آنکه قیمت روز پراید در بازار کاهش پیدا کرد، هر دستگاه پراید با عقب نشینی در قیمت، از سوی نمایشگاه داران به نرخ ۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و بدون واسطه به قیمت ۴۸ میلیون تومان عرضه شد.

سایپا ۱۳۱ نیز به قیمت ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار فایل شده است . قیمت سایپا ۱۳۲ برابر با ۴۶ میلیون تومان و سایپا ۱۵۱ به قیمت ۴۴ میلیون تومان برای فروش اعلام شده است.

 

قیمت ها در بازار این خودرو که ارزان قیمت ترین خودروی فعلی تلقی می شود عقب نشینی اندکی را نشان می دهد اما فعالان بازار خودرو معتقدند رکود کنده فعلی سبب شده است تبدیل خودرو به پول نقد، یکی از دشوارترین اقدامات باشد چرا که مشتری در شرایط کنونی نایاب‌ترین است.

بر این اساس نبود مشتری سبب شده است روزانه خرید و فروش اندکی در بازار ثبت شود و برخی کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند نیز از طریق ثبت نام ها در فروش های فوری و مدت دار خودرو نیاز خود را تامین نمایند.

به گزارش خبرآنلاین، حسین اردوخانی، فعال بازار خودرو و رییس سابق صنف نمایشگاه داران، رکود کنونی در بازار را یکی از عجیب ترین رکودها می داند و معتقد است در چند دهه گذشته هیچ گاه بازار خودرو در چین وضعیتی با این میزان اندک خرید و فروش قرار نگرفته است.

*توقف شماره گذاری پراید از سال ۹۹ /صاحبان پراید بیشتر ایمنی را رعایت کنند

*رییس پلیس راهنمایی و رانندگی: توقف تولید پراید خواست پلیس راهور ناجاست

 

به گزارش بیت ران – در حالی شاهد کاهش قیمت انواع پراید رد بازار هستیم که پلیس راهور ناجا در روزهای اخیر بر ایمنی پایین پراید تاکید دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی هادیانفر با بیان اینکه متاسفانه پراید ایمنی کافی را ندارد، اظهار کرده است: ما گزارشاتی را به شکل مکتوب و همراه با مستندات به وزیر صنعت معدن و تجارت ارسال کردیم و حضوری هم جلسه‌ای داشتیم. با مدیرعامل شرکت سایپا هم جلسه داشتیم و این موارد را منتقل کرده‌ایم و قرار شد با توجه به تعهدی که این شرکت‌ در سال ۹۸ برای فروش داشته‌ از سال ۹۹ اراده بر این شود تا تولید پراید متوقف شود و ما این خودرو را شماره گذاری نمی‌کنیم تا خودرویی ایمن‌تر جایگزین شود. بنابراین توقف شماره گذاری پراید از سال ۹۹ اجرایی می شود.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط