روند افزایشی قیمت روز خودرو در بازار؛ آخرین قیمت برخی محصولات

از دست ندهید

در بازار، خودروهای تولید شده ایران خودرو افزایش قیمت داشتند ولی محصولات سایپا افزایش قیمت چندانی نداشت و قیمت پراید هم ثابت ماند. پس از چند روز کاهش، به تازگی شاهد روند افزایشی قیمت روز خودرو در بازار هستیم.

بیت ران – پس از چند افت و خیز قیمتی در بازار خودرو، محصولات ایران خودرو تا پنج میلیون تومان گران تر شدند. این در حالی است که محصولات دیگر شرکت‌ها هم رشدی چهار میلیون تومانی را تجربه کردند ولی پراید امروز یک میلیون تومان ارزان شد.

آن طور که برخی رسانه ها خبر می دهند، قیمت انواع محصولات امروز باز هم رشد کرد و به طوری که تمام محصولات این بنگاه حداقل تا سه میلیون تومان افزایش یافتند و شاهد روند افزایشی قیمت روز خودرو در بازار هستیم.

این مهم بیانگر آن است که خودروسازان به قیمت ارزان راضی نمی شوند. در همین رابطه پژو پارس سه میلیون تومان گران تر شد تا ۹۵ میلیون تومان مبادله شود. حال آن که قیمت مصوب این محصول پیش تر ۷۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود. پژو ۲۰۷ رکورد بالاترین افزایش قیمت امروز را شکست و از ۱۱۶ میلیون به ۱۲۱ میلیون تومان افزایش یافت. مدل اتوماتیک ۲۰۷ نیز به ۱۶۳ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو ۴۰۵ با افزایش یک میلیون تومانی، ۷۴ میلیون تومان به فروش رسید و سمند در حالی که دیروز ۸۵ میلیون تومان بود یک میلیون تومان افزایش یافت. این میان پژو ۲۰۶ مسیر دیگری پیمود و امروز افزایش قیمت نداشت.

از سوی دیگر در حالی که قرار بود خودروی دنا پلاس با قیمت ۹۰ میلیون تومان که مصوب کارخانه‌ای بوده مبادله شود امروز در بازار ۱۷۳ میلیون تومان فروش رفت.

*خودروهای میلیاردی تهران + قیمت روز خودرو های وارداتی

تیبا صندوق د ار ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد و در مقابل تیبا ۲ با قیمت ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان فروخته می شود. انواع پراید نیز حدود یک میلیون تومان کاهش یافتند. پراید وانت البته با افزایش ۴۰۰ هزار تومان، ۴۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

به گزارش فرارو، قیمت روز ام وی ام  X۲۲ در بازار تقریبا شش میلیون کمتر از قیمت مصوب کارخانه است.ام وی ام  X۲۲ دنده‌ای در بازار ۱۵۴ میلیون تومان فروخته می‌شود و این در حالی است که مدیران خودرو قیمت این محصول را ۱۶۲ میلیون تومان در نظر می‌گیرد. همچنین خودروی ام وی ام  X۲۲ اتوماتیک در بازار حدود ۱۸۹ میلیون تومان قیمت دارد و از قیمت کارخانه شش میلیون ارزان‌تر فروخته می‌شود.

قیمت روز جک S۳ در بازار با دو میلیون تومان افزایش به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است. جک S۵ سه میلیون تومان گران شده و امروز با قیمت ۲۶۹ میلیون تومان در بازار فروخته می‌شود. بیشترین افزایش قیمت در بین انواع مدل جک به جک J۴ اختصاص دارد که با افزایش چهار میلیونی به ۱۴۳ میلیون تومان رسیده است. این مورد باعث شده اختلاف قیمت کارخانه و بازار برای این محصول کاهش پیدا کرده و به حدود هفت میلیون تومان برسد.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط