برنامه های امسال ایران خودرو اعلام شد ؛ کدام محصولات در دستور کار هستند؟

از دست ندهید

علاوه بر تولید پژو ۳۰۱ ، تولید و عرضه پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما و دناپلاس با گیربکس اتوماتیک ، از جمله برنامه های امسال ایران خودرو ست.

بیت ران – هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو گفت: این شرکت در قرارداد خود با پژو تجربه تلخی داشت، اما قرارداد دوم را به گونه ای تنظیم کرد تا در صورت ترک مجدد بازار، پژو متضرر شود و این اتفاق رویداد.

وی پیرامون قرارداد با پژو توضیح داد: داخلی سازی پژو ۳۰۱ نشان می دهد که در قرارداد اجرا شده، موضوع انتقال دانش و فناوری به انجام رسید.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به کسانی که اظهار می کنند امکان تولید پژو ۳۰۱ وجود ندارد، گفت: بدون حضور پژو با کمک و همراهی قطعه سازان،  این پروژه را تا تحقق کامل پیش خواهیم برد.

 

*فروش ۲۰۷ هاچ بک در دو نوع دستی و اتوماتیک پانوراما به صورت مشارکت در تولید

*آغاز تولید پژو ۳۰۱ در ایران با سرمایه گذاری ۶۰ میلیون یورویی

*محصولات سایپا کامل و بدون کسری قطعه تولید خواهند شد

 

به گفته وی، علاوه بر تولید پژو ۳۰۱، تولید و عرضه پژو ۲۰۷ با سقف پانوراما و دناپلاس با گیربکس اتوماتیک، از جمله برنامه های امسال ایران خودرو ست.

به گزارش ایرنا، پس از خروج شرکای خارجی از بازار ایران، گروه صنعتی ایران خودرو مصمم شد، پژو ۳۰۱ را به شکل مستقل و بدون حضور شریک خارجی به تولید برساند.

خروج از ماده ۱۴۱

یکه زارع اظهار داشت:‌ به منظور حفظ ارزش ذاتی سهام ایران خودرو، در صورتی که تجدید ارزیابی سرمایه گذاری‌ها برای خروج از ماده ۱۴۱  کفایت نکند، به سراغ دارایی رفته و اولویت نخست ما زمین هاست.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: چنانچه تجدید ارزیابی سرمایه گذاری ها، امکان خروج از ماده ۱۴۱ را فراهم کند، دیگر نیاز به تجدید ارزیابی دارایی ها نیست.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط