یک باند سند نمره خودرو منهدم شد ؛ با پژوپارس، زانتیا می‌دزدیدند

از دست ندهید

به گفته سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت یک باند سند نمره خودرو منهدم شد که با پژوپارس، زانتیا را می‌دزدیدند.

بیت ران – سرهنگ فرزاد تاجره با اعلام اینکه یک باند سند نمره خودرو منهدم شد، گفت: در پی سرقت دو دستگاه خودروی زانتیا در حوزه شمال و شمال غرب تهران، موضوع در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: عوامل عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از طریق اقدامات عملیاتی، موفق به شناسایی دو نفر در این پرونده شدند که با خودروی پژوپارس، خودرو‌های زانتیا را می‌دزدیدند.

وی تصریح کرد: دو سارق به صورت باندی خودرو می‌دزدیدند که با هماهنگی قضایی، دو تیم عملیات از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به شهرستان‌های مرزی (محل اختفای سایر اعضای باند) اعزام و موفق به دستگیری سه متهم دیگر این پرونده شدند.

 

*خودروهایی که بیشتر دزدیده می شوند کدامند؟ چند خودرو مقاوم در برابر سرقت

*ردیاب خودرو چیست و نصب آن چه کمکی به امنیت خودروی شما می کند؟

 

وی گفت: این سارقان سند‌های خودرو‌های سرقتی را با خودرو‌های تصادفی دیگر جابه‌جا کرده، بر روی شماره‌های بدنه و موتور خودرو‌ها سنگ گرفته و خودرو‌های سرقتی را به عنوان خودروی جدید و با قیمت بسیار پایین‌تر می‌فروختند.

گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به سرهنگ تاجره افزود: تاکنون از اعضای این باند، سه دستگاه خودروی زانتیا، پنج دستگاه خودروی قطعه‌قطعه شده، بیش از ۳۰ قطعه در خودرو، ۲۰ قطعه در صندوق‌عقب، هفت عدد داشبرد، ۶ باک بنزین و سایر قطعات از قبیل گیربکس و موتور کشف شده است.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط