یک باند سند نمره خودرو منهدم شد ؛ با پژوپارس، زانتیا می‌دزدیدند

از دست ندهید

به گفته سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت یک باند سند نمره خودرو منهدم شد که با پژوپارس، زانتیا را می‌دزدیدند.

بیت ران – سرهنگ فرزاد تاجره با اعلام اینکه یک باند سند نمره خودرو منهدم شد، گفت: در پی سرقت دو دستگاه خودروی زانتیا در حوزه شمال و شمال غرب تهران، موضوع در دستور کار عوامل عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس قرار گرفت.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: عوامل عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از طریق اقدامات عملیاتی، موفق به شناسایی دو نفر در این پرونده شدند که با خودروی پژوپارس، خودرو‌های زانتیا را می‌دزدیدند.

وی تصریح کرد: دو سارق به صورت باندی خودرو می‌دزدیدند که با هماهنگی قضایی، دو تیم عملیات از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به شهرستان‌های مرزی (محل اختفای سایر اعضای باند) اعزام و موفق به دستگیری سه متهم دیگر این پرونده شدند.

 

*خودروهایی که بیشتر دزدیده می شوند کدامند؟ چند خودرو مقاوم در برابر سرقت

*ردیاب خودرو چیست و نصب آن چه کمکی به امنیت خودروی شما می کند؟

 

وی گفت: این سارقان سند‌های خودرو‌های سرقتی را با خودرو‌های تصادفی دیگر جابه‌جا کرده، بر روی شماره‌های بدنه و موتور خودرو‌ها سنگ گرفته و خودرو‌های سرقتی را به عنوان خودروی جدید و با قیمت بسیار پایین‌تر می‌فروختند.

گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به سرهنگ تاجره افزود: تاکنون از اعضای این باند، سه دستگاه خودروی زانتیا، پنج دستگاه خودروی قطعه‌قطعه شده، بیش از ۳۰ قطعه در خودرو، ۲۰ قطعه در صندوق‌عقب، هفت عدد داشبرد، ۶ باک بنزین و سایر قطعات از قبیل گیربکس و موتور کشف شده است.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط