لاوتو نووآ، خاص‌ترین بوگاتی جهان در اختیار کلکسیونر جوان

از دست ندهید

مالک گران‌قیمت‌ترین خودرو جهان رونالدو نیست بلکه لاوتو نووآ، خاص‌ترین بوگاتی جهان در اختیار کلکسیونر جوان است.

بیت ران – محمد فتح اللهی: لاوتو نووآ؛ خودرویی که بیشتر علاقه‌مندان به آن این روزها بیش از طراحی منحصر به فرد و مشخصات فنی اغواکننده‌اش دوست دارند با مالک این سوپراسپرت ۱۶.۵ میلیون یورویی بوگاتی آشنا شوند.

لاوتو نووآ گرچه برای گرامی داشت بوگاتی تایپ ۵۷ آتلانتیک طراحی و تولید شد، اما مهم‌ترین خبری که در ارتباط با آن می‌توان گفت این است که کریستیانو رونالدو مالک آن نیست!

لاوتو نووآ، / صاحب گران ترین خودرو جهان
شایعات پیرامون این خودرو مرموز بوگاتی بعد از معرفی آن در نمایشگاه خودرو ژنو شاید کمتر از مدل ویژن گرن‌ توریزمو نبود. بوگاتی پیش از معرفی رسمی مدل شیرون، از مدل ویژن گرن‌توریزمو رونمایی کرد.

خودرویی که برای حضور داشتن در بازی کنسولی گرن ‌توریزمو طراحی و ساخته شده بود که در نهایت پس از حضور در نمایشگاه‌های مختلف مشخص شد از سوی بوگاتی به فروش رسیده است! این خودرو ارزشمند بوگاتی ماه‌ها با پلاک «ب د ر ۱۴» کشور عربستان در بسیاری از رویدادهای خودرویی جهان دیده شد و سپس مشخص شد از سوی مالک خود به فروش رسیده است. (این خودرو اکنون در کشور آمریکا است.)

لاوتو نووآ، / صاحب گران ترین خودرو جهان

 

 

*گران ترین خودرو جهان

*لاوتو نووآ ؛ مرموز ۲۵۰ میلیارد تومانی

 

اما فروش تنها نسخه بوگاتی گرن‌ توریزمو در جهان از سوی این مالک بدان معنا نبود که او دیگر تمایلی به حضور برند بوگاتی در کلکسیون خود ندارد. بلکه در حقیقت او پس از پارک کردن اولین بوگاتی شیرون جهان! در کلکسیون خود به دنبال مدل لاوتو نووآ بود.

شاهزاده بدر بن سعود بن سعد آل سعود نوه ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه پیشین کشور عربستان که با اکانت b14 در شبکه اینستاگرام شناخته می‌شود در روزهای گذشته با انتشار تصاویر جدیدی از بوگاتی لاوتو نووآ خبر از تملک گران قیمت‌ترین خودروی جهان داد.

لاوتو نووآ، / صاحب گران ترین خودرو جهان

موجودی کلکسیون پرنس

خودرویی که اکنون در کلکسیون شخصی او در کنار خودروهایی چون استون مارتین لاگوندا، بوگاتی شیرون (اولین شیرون تولیدی جهان)، بوگاتی ویرون، رولزرویس فانتوم (اولین فانتوم نسل جدید در جهان)، بنتلی بنتیگا، بت‌موبیل (خودروی بتمن)، فراری لافراری، فورد جی‌تی، مک‌لارن ۶۸۸ HS MSO، مک‌لارن ۶۵۰، ۵ دستگاه مک‌لارن F1 (مدل XP3 یکی از ۵ نمونه پروتوتایپ، مدل ۱۶R، مدل ۲۵R، مدل ۵۶XPGT لانگ‌تیل)، مرسدس بنز G کلاس برابوس، مرسدس بنز G کلاس برابوس ۶*۶، مرسدس بنز ویژن گرن ‌توریزمو (نسخه کانسپت)، کوئنیگ‌زگ رگرا، ب‌ام‌و ویژن نکست ۱۰۰ (نسخه کانسپت)، پورشه ۹۱۸ اسپایدر، فراری لافراری FXXK و… قرار گرفته است.

لاوتو نووآ، / صاحب گران ترین خودرو جهان

گرچه از زندگی شخصی پرنس بدر بن سعود که یکی از افراد خاندان سلطنتی کشور عربستان است، اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما مهم‌ترین فعالیت اقتصادی او سرمایه‌گذاری عظیم در پروژه‌های املاک و مستغلات کشور عربستان است.

لاوتو نووآ، / صاحب گران ترین خودرو جهان




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط