رونمایی از دوج چارجر ۲۰۲۰ با کیت بدنه جدید ؛ سریع‌ترین سدان تولید انبوه جهان

از دست ندهید

دوج برای مدل Hellcat و Scat Pack چارجر، کیت بدنه‌ی عریض را معرفی کرد. دوج ادعا می‌کند که دوج چارجر ۲۰۲۰ ، سریع‌ترین خودروی سدان تولید انبوه جهان است.

بیت ران – دوج چارجر ۲۰۲۰ SRT Hellcat Widebody خودروی عضلانی بسیار قدرتمندی است که در عین حال می‌تواند به‌عنوان خودروی خانوادگی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این نسخه گلگلیرهای پهن‌تری در مقایسه با هلکت استاندارد دارد و عرض بیشتر بدنه جا را برای تایرهای پهن‌تر باز می‌کند. خریداران این نسخه همچنین می‌توانند خودروی خود را با کیت Scat Pack نیز سفارش دهند. فروش مدل SRT Hellcat Widebody از پاییز آینده شروع می‌شود و از اوایل سال ۲۰۲۰ نیز خودروها تحویل خریداران خواهند شد.

2020 Dodge Charger SRT Hellcat Widebody دوج چارجر 2020

کیت بدنه‌ی جدید دوج چارجر هلکت ظاهری متفاوت را به‌خصوص از جلوپنجره به پایین ایجاد کرده است. براساس اعلام دوجاین کیت مستقیم‌ترین راه هوا برای خنک کاری پیشرانه را فراهم می‌کند. پهنای بیشتر گلگیرها نیز به وضوح به چشم می‌آید و یک اسپویلر جدید در عقب خودرو به چشم می‌خورد.

2020 Dodge Charger SRT Hellcat Widebody دوج چارجر 2020

دوج چارجر هلکت از همان پیشرانه‌ی قبلی ۶.۲ لیتری V8 بهره می‌برد که به کمک یک سوپرشارژر می‌تواند ۷۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۸۸۱ نیوتون‌متر گشتاور را تولید کند. قدرت پیشرانه با استفاده از یک جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی خودکار به چرخ‌های عقب انتقال پیدا می‌کند. این خودرو می‌تواند طی ۳.۶ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۹۶ ثانیه طی کند.

دوج این مدل را سریع‌ترین خودروی سدان تولید انبوه در جهان می‌داند که می‌تواند به حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتربرساعت دست پیدا کند. دوج به عمد روی کلمه‌ی تولید انبوه تأکید دارد چون اگر این کلمه را به میان نیاوریم سریع‌ترین خودروی سدان دنیا بنتلی Flying Spur با حداکثر سرعت ۳۳۳ کیلومتربرساعت است.

2020 Dodge Charger SRT Hellcat Widebody دوج چارجر 2020

 

*تانک رضوانی ؛ شاسی بلند متفاوت با پیشرانه V8

*موتور های قوی هشت سیلندر در بازار

*وانت جیپ؛ بازگشت گلادیاتور

 

دوج چارجر جدید به‌دلیل داشتن تایرهای پهن، پایداری بهتری هم در سواری دارد. سیستم تعلیق این نسخه مقداری خشک‌تر است. سایر تغییرات در بخش سیستم تعلیق شامل میل موج‌گیر بزرگ‌تر و کمک‌فنرهای سه حالته‌ی فعال هستند. سیستم فرمان برقی جدید هلکت هم به راننده اجازه می‌دهد تا عملکرد فرمان را شخصی‌سازی کند. برای مهار کردن خودرو دوج از دیسک‌های ترمز برمبو با قطر ۱۵.۴ اینچ کمک می‌گیرد.

2020 Dodge Charger SRT Hellcat Widebody دوج چارجر 2020

دوج برای بهبود عملکرد هلکت جدید دست به انجام تغییراتی در بخش فنی هم زده است. برای مثال در این مدل پمپ اینترکولر و فن می‌توانند روشن بمانند تا سوپرشارژر به خوبی خنک شود. یک سیستم جدید نیز با نگه داشتن ترمزهای جلو به راننده امکان هرزگردی و گرم‌ کردن لاستیک‌های عقب را می‌دهد.

سیستم کنترل شروع حرکت خودرو به‌سادگی ازطریق یک کلید در داشبورد فعال می‌شود و یک سیستم کمکی فرمان نیز از منحرف شدن عقب خودرو در هنگامشروع حرکت پیشگیری می‌کند. در داخل کابین هم به تغییراتی مانند صندلی‌های گرم کن و سردکن جلو به‌صورت استاندارد، تودوزی چرمی و تزیینات فیبر کربن می‌توان اشاره کرد.

2020 Dodge Charger SRT Hellcat Widebody دوج چارجر 2020

پکیج کیت عریض را می‌توان به‌صورت آپشن روی دوج چارجر Scat Pack با مشخصاتی چون پیشرانه‌ی ۶.۴ لیتری V8 به قدرت ۴۵۸ اسب‌بخار و گشتاور ۶۴۴ نیوتن‌متر نیز سفارش داد. جعبه‌دنده‌ی این مدل از نوع ۸ سرعته‌ی خودکار است و خودرو می‌تواند در ۴.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. Scat Pack مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۲.۴ ثانیه طی می‌کند.

منبع: زومیت




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

الزامات سفر نوروزی + جدول بازدید و سرویس دوره‌ای خودروهای داخلی

الزامات سفر پیش‌نیاز هر سفر ایمنی است و هر راننده باید پیش از شروع سفر آن را فراهم کند....

پست‌های مرتبط