دستور ترخیص برخی خودروهای دپو شده در گمرکات کشور + جزئیات

از دست ندهید

معاون حقوقی رئیس جمهور در نامه ای به گمرک، دستور بررسی وضعیت و ترخیص برخی خودروهای دپو شده بالای ۲۵۰۰ سی سی هستند و دارای قبض انبار که هنوز ترخیص نشده اند، را صادر کرد.

بیت ران – در پی دستور علی وکیلی معاون حقوقی رئیس جمهور مبنی بر بررسی وضعیت و ترخیص برخی خودروهای دپو شده بالای ۲۵۰۰ سی سی دارای قبض انبار که هنوز ترخیص نشده اند، مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه بخشنامه ای صادر کرد.

مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه در بخشنامه ای به کلیه گمرکات اجرایی، خواستار ارائه گزارشی از اطلاعات آماری خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی دارای قبض انبار شد.

 

*تکلیف کسانی که در زمان ممنوعیت ثبت سفارش خودرو پیش خرید کرده اند چیست؟

*هزینه گزاف واردات خودروهای با مصرف‌سوخت بالا بر عهده کیست؟

*امکان شماره‌گذاری هفت هزار خودروی ترخیص شده وجود ندارد

 

در متن بخشنامه خطاب به کله گمرکات اجرایی با اشاره به دریافت نامه از سوی معاونت حقوقی ریاست جمهور به تاریخ ۲۹ خرداد ماه سال جاری تاکید شده است: به منظور بررسی آخرین وضعیت خودروهای سواری با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی که دارای قبض انبار بوده و تا قبل از صدور مصوبه هیات محترم وزیران به شماره ۵۱۰۴۰/‏۷۰۴۴۱‬ مورخ ۲۳/‏۰۶/‏۹۳‬ به صورت مجاز وارد اماکن گمرکی و مناطق آزاد و ویژه شده و هنوز ترخیص نگردیده اند، خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت مطابق جدول ذیل اطلاعات آماری خودروهای مذکور را به این مرکز ارسال فرمایند.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط