انطباق با استانداردهای آلایندگی یا جریمه سنگین در کمین خودروسازان بزرگ جهان

از دست ندهید

در صورت عدم همکاری شرکت‌های خودروسازی فولکس واگن و فیات کرایسلر با اتحادیه اروپا برای انطباق با استانداردهای آلایندگی ، انتظار می‌رود جریمه‌های سنگینی پیش روی آنها باشد.

بیت ران – بر اساس یافته‌های تحقیقات مؤسسه پژوهشی AlixPartners به نظر می‌رسد که شرایط برای ادامه همکاری شرکت‌های بزرگ خودروسازی با قوانین و مقررات تازه وضع شده اتحادیه اروپا به منظور کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها به جو زمین بسیار سخت و دشوار شده است، چراکه آنها نهایتاً ظرف دو سال آینده فرصت خواهند داشت آلایندگی خودروهای سواری تولید شده خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و به ۹۵ گرم بر کیلومتر برسانند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران در این خصوص پیش بینی کرده‌اند در صورتی که خودروسازان اروپایی اعم از فولکس واگن و فیات کرایسلر نتوانند تا سال ۲۰۲۱ میلادی با استانداردهای مذکور خود را مطابقت دهند، بدون شک با جریمه‌های سنگینی روبه‌رو خواهند شد.

 

*تویوتا همچنان با ارزش ترین برند خودروسازی جهان ؛ رقبا در چه جایگاهی هستند؟

* آمار آلایندگی در مورد موتورسیکلت کارشناسانه نیست/ راه های رونق تولید

*کاتالیست خودرو چیست و چه نقشی در عملکرد خودرو دارد؟

 

بر اساس گزارشی که در CNBC آمده است، آنها در ادامه اظهارات خود همچنین عنوان کردند به احتمال زیاد فولکس واگن و فیات کرایسلر در صورت عدم انطباق با استانداردهای آلایندگی و قوانین جدید و سخت‌گیرانه اروپا به ترتیب محکوم به پرداخت جریمه‌هایی معادل دو میلیارد دلار و هشت میلیون و ۸۴۸ میلیون دلار خواهند شد که به طور قطع برای آنها هزینه گزاف و خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، علاوه بر پرداخت جریمه، میزان استقبال از آنها همچنین در جهان کاهش چشمگیری خواهد داشت، چراکه شهروندان و مشتریان بازار خودرو بر این باورند که خودروهای ساخت شرکت‌های مذکور آلایندگی زیاد و مصرف سوخت بالایی دارند بنابراین تمایلی به خریداری و استفاده از آنها نخواهند داشت.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار دو برابر کارخانه

قیمت دنا پلاس توربو ۶ دنده دستی در بازار به دو برابر کارخانه رسیده‌است. انواع مدل‌های این خودرو با...

پست‌های مرتبط