کدام چهار برند خودرویی گران فروش به تعزیرات معرفی شده اند؟

از دست ندهید

چهار برند خودرویی گران فروش به تعزیرات معرفی شده اند در عین حال هیچ خودروسازی درخواستی برای افزایش قیمت نداشته است.

بیت ران – عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان فعالیت‌های انجام شده این حوزه را تشریح کرد.

تابش اظهار داشت: من قاطعانه می‌گویم که همه کالاهای مورد نیاز مردم در کشور موجود است و نباید در این خصوص نگرانی وجود داشته باشد هر چقدر این حس کمبود کالا بر مردم تقویت شود هجوم به بازار و خرید کالا و انبار کردن آن بیشتر خواهد شد

معاون وزیر صمت در خصوص قیمت‌گذاری خودرو و خارج شدن روند قیمت‌گذاری آن از این سازمان به شورای رقابت گفت: هنوز هیچ مصوبه‌ای در این خصوص برای ما ابلاغ نشده و همچنان قیمت‌گذاری توسط این سازمان صورت خوهد گرفت. ما هیچ گونه تعلل و یا ناکارآمدی در تعیین قیمت و ارزیابی کارشناسی آن نداشتیم و هر کسی که می‌خواهد حرف خود را توجیه کند از این قبیل مطالب‌ها بیان می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ ما علاوه بر تولید تحویل خودرو را نیز رصد می‌کنیم و به تمامی خودروسازها اعلام کرده‌ایم تا همه تحویل‌ها انجام نشود ثبت‌نام جدید نخواهند داشت و هیچ خودروسازی حق پیش‌فروش ندارد. البته لازم است این را عنوان کنم که قیمت پراید مورد تایید سازمان نیست و ما نرخ کارشناسی را استحصال کرده‌ایم.

 

*ناگفته‎های شیوا از ابهامات قیمت‎گذاری خودرو/ آقای «شریعتمداری» بازار خودرو را بهم ریخت!

*ثبت ۱۱ هزار شکایت از خودروسازان در سال ۱۳۹۷

 

وی ادامه داد: ‌تاکنون هیچ خودروسازی درخواستی برای افزایش قیمت نداشته اما آنها می‌توانند هر موقع که نیاز داشتند درخواست خود را به ما ارائه و ما پس از بررسی کارشناسی مجوز افزایش و یا عدم آن را صادر خواهیم کرد. نظارت ما همچنان ادامه دارد و تاکنون چهار برند هاوال، سی ۳ (سیتروئن)، کرمان موتور و بسترن به تعزیرات معرفی شدند، ما در مکاتبه‌ای که با این سازمان داشتیم درخواست کردیم که شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به این گونه تخلفات ایجاد شود.

معاون وزیر صمت افزود: ما در بحث نظارت کاملا جدی هستیم و به هیچ تولیدکننده و یا فروشنده‌ای اجازه نخواهیم داد تا حقوق مردم را زیر پا بگذارند. سامانه ۱۲۴ آماده دریافت گزارشات مردمی است ضمن آنکه بنده همین جا اعلام می‌کنم که خبرنگاران حوزه صنعت نیز از این به بعد جزو ناظرین این سازمان با حکم و کارت رسمی خواهند بود و آنها می‌توانند از ابتدای فرآیند که همان گزارش است تا انتها که معرفی به مراجع قضایی و صدور حکم است را تحت نظر داشته باشند.




پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

شرکت اینفینیتی چگونه توسط یک ایرانی نجات پیدا کرد؟

شرکت اینفینیتی برند لوکس نیسان موتور ژاپن است. مدیر عامل سابق این شرکت یک ایرانی است که سابقه کار...

پست‌های مرتبط