سایپا اولویت تحویل خودروهای پیش فروش شده خود را اعلام کرد

از دست ندهید

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: سایپا با پایش ثبت‌ نام‌ کنندگان، خودروهای مصرف‌کنندگان واقعی و تک‌ ثبت ‌نامی را در اولویت تحویل قرار می‌دهد.

بیت ران – حسین کاظمی طرقی گفت: باتوجه به ضرورت جلب رضایت مشتریان و اجرای عادلانه برنامه تحویل خودروهای مشتریان، ثبت‌نام‌کنندگانی که منتظر دریافت یک خودرو هستند، در اولویت قرار دارند و تلاش می‌کنیم خودروهای این طیف از افراد، زودتر به‌دست‌شان برسد.

به گفته وی، افرادی که برای اولین بار صاحب خودرو می‌شوند و یا برای اولین بار قصد دارند از محصولات سایپا استفاده کنند، جزو مصرف‌کنندگان واقعی دسته‌بندی شده و خودروهای خود را زودتر از دیگران دریافت خواهند کرد.

 

*اعلام شرایط پیش‌فروش دناپلاس اتوماتیک به مناسبت عید فطر

*تقاضا برای فروش خودروهای وارداتی افزایش پیدا کرده است + قیمت

 

وی ادامه داد: سایپا پیشتر هم در مورد اولویت ‌بندی تحویل خودروهای مشتریان اطلاع‌رسانی کرده و هدف خود را از اجرای این برنامه، مشتری‌مداری و جلب رضایت مصرف‌کنندگان واقعی اعلام کرده است.

به گزارش تسنیم، معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: باتوجه به اجرای موفقیت‌آمیز برنامه افزایش تولید و رسیدن به رکورد تولید بیش از ۴۲ هزار دستگاه خودرو در یک ماه، تحویل خودروهای مشتریان با شتاب بیشتری در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن، تعهدات خود را پاسخ دهیم.




1 دیدگاه

  1. با سلام بنده در شهریور ۹۷ یک عدد تیبا هاچبک ثبت نام کردم که طبق قراداد اخر اسفند ۹۷ باید تکمیل وجه میکردم ۳۰ روز بعد خودرو را تحویل میگرفتم ولی ۲۵ اردیبهشت ۹۸ دعوت نامه صادر گردید و طبق قرارداد جدید البته با زور و بد عهدی واز روی ناچاری مجبور شدم قبول کنم که ۶۰ روز دیگر یعنی ۲۵ تیر ۹۸ خودرو را تحویل بگیرم ولی باز هم بدقولی انجام شد و ماشین را در ۱۵مهر۹۸ تحویل دادن اخه تو این مملکت یه مرد پیدا نمیشود که ضرر وزیان مردم رو بگیره تو رو خدا یک نفر جواب منو بده من چکار کنم خود سایپا زنگ زدم بعد از نیم ساعت انتظار خط خود به خود قطع شد چند بار زنگ زدم همین اتفاق افتاد به سایت سایپا رفتم که در قسمت فرم شکایت ۲۰ دقیقه وقت گذاشتم و متن شکایت رو تایپ کردم ولی سایت سایپا فرم شکایت رو ثبت نمیکرد و قطع میشد و من دوباره فرم شکایت رو از اول تایپ کردم ولی سیستم قطع میشد فهمیدم شرکت سایپا مردم بدبخت رو سر کار گذاشتن هیچ نهاد یا سازمان هم جواب گو نیست

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید

آخرین اخبار

سامانه فروش خودرو سود ده‌ترین بانک ایران!

سامانه فروش خودرو که با هدف حذف دلالان و شفافیت خودروهای فروخته شده تاسیس شد، به محلی برای سرمایه‌گذاری...

پست‌های مرتبط